Välkommen!

Robin

Publicerad 2008-12-05 23:14:29 i Allmänt

23.12

Jaha då åkte Robin ur idol då.. håller med Lila.. om man ska ta från kvällen så skulle Alice vidare men tar man från hela resan skulle Robin vidare.. men men de e som de e o jag tror de kommer bli en kalas bra final ändå :)

Haha o en STOOOR sak till så fick jag nyss ett frieri ;) De ni.. andra gången från samma ´kille ;) Nu sätter jag säkert många funderingar :P Kul e de iaf.. komplemangerna bara strömmar in.. frieri e ine varje dag man får :P Synd bara att de inte e på riktigt haha.. eller kanske menar han på riktigt mene, e ju inte ens tillsammans vi :P

Nu ska jag hem o baka pepparkakor ;)

Pussss

på återseende!
//tucciT

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-06 13:35:59

Shit fan vad stort =) Kul

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-06 13:55:00

hahahha alltså de va rmest på skämt.. var inte ens av min pojkvän :P haha

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-07 07:47:53

Okej...trodde det var på riktigt för det står ju inget som kan tyda på att det va på skämt! Ha en bra dag Kram

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-07 11:37:51

tyvckte jag skrev de mene hmm får la ändra lite då så de blir mer tydligt ;) Krams

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela