Välkommen!

Söndag

Publicerad 2008-12-10 09:35:33 i Allmänt

09.30

Yes tänkte börja o skriva lite om söndagen här.. har vart ålg på o uppdatera men ska försöka bättra mig.. blir inte så mkt när Erik e här ju.. men men..

I söndags iaf.. finns egetnligen inte så mkt o säga.. vi höll på o dona är på dagen, var o handade o så.. sen bakade vi knäck.. tror de var i söndags haha.. sen iaf på kvällen så hade vi de ritkigt mys med Wallander och middag :) Myspys.-.. klädde franen gjorde jag också.. hahaha.. jag vill ha j7ul länge o de står jag för.. o nu kunde jag inte hål miglängre från att ta fram julgranen :D weeeoo

Nu kommer bli bilder från i söndags.. blev inte många..

På återseende!
//TucciT

Min fiiina julgran ler.. så mys.. tyvärr väldigt dålig bild.. men de får duga:P


Min min min...


Mmm så mys o gott de var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela