Välkommen!

Storlek 29

Publicerad 2008-12-13 10:19:45 i Allmänt

10.16

Helloj på er :)

Nu sitter jag här bara lite snabbt för o uppdatera för jag e så glad :) ler.. Håller på här o stökar o städar.. för ikväll kommer mina vänner.. en del av dom iaf o barnen :) ... Vi ska nämligen ha lite glöggkväll här ikväll o umgås o ha de trevligt.. ser fram emot de som sjutton.. ;) Behöver detta..

Igår var Erik o jag i Kalmar o på öland.. jag skulle kolla skor o väska, men hittae inget av de.. men inhandlade typ dom sista julklapparna o så.. o så hittade jag et par Jeans till mig som kostat 800 spänn o kostade nu bara 150 :) Ibland måste man fynda.. hii... o vet ni.. jag kunde ha storlek 29 i jeans :D fy fan så glad jag är.. nr jag ser dom hur små dom är kan jag knappt tro att de e mina.. :D E så glad över de så de finns inte.. så ikväll blir de mina nya smaljeans som gäller :D Weeeiii...

Nee nu ska jag fortsätta att städa o dona .) Ville bara berätt hur glad o stolt jag är lver mig själv idag.. o igår när jag hittade byxorn :D

Ha en fortsatt bra dag

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2008-12-14 10:40:01

vad kuul! :D

jag håller med byxorna alltså, du har verkligen blivit jättesmal :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2008-12-15 08:55:49

jaa de e jätte kul ler.. när man får på sg så pass liten storlek.. för ig e de ju iaf litet.. :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela