Välkommen!

Vad är rätt o vad är fel? De kan man undra

Publicerad 2008-12-01 20:07:30 i Allmänt

20.30

Fy faan så fint min kök blev.. weeii.. riktigt mysigt ju :D Där ska de mysas nästa vecka ;) Tolka de hur ni vill haha.. går säkert mysa på många sätt :P

VIlle bara säga de :P

På återseende!
//TucciT


20.05

"jaja, känner du att det inte är bra att få fram sanningen. när du själv varit i samma situation som jag." skrev hon..

De kan man undra...

Man kan undra mkt... jag undrar mkt... smsen svallar fram o tebax idag... har jag gjort rätt? Har jag gjort fel? Har du gjort rätt? Nej.. har du gjort fel? Ja.. Varför kan jag inte sätta fingret på om jag gjort rätt eller fel?


håller på här hemma med julpyntet.. köket e typ helt klart nu snart.. ler.. bara mina nya julgardiner som ska upp som jag varit o köpt idag :) Fin fint kommer de bli tror jag :D e så mysig känsla nu mitt i allt skit egetligen.. men de går bra så länge som jag inte tänker :P haha..


Undra hur denna julen kommer bli? Underbar hoppas jag.. hihi..

på lördag kommer ju min Erik med <3 ... längtar som tusan nu efter dig min söto :D hihi.. hoppas de ska gå vägen så de inte strular sig för oss igen...

Nee nu ska jag nog stryka lite jul gardiner :D weeiii

Puss o kram

På återseende!"
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-12-01 21:56:35

Hoppas det kommer lite bilder sen då :)

vad roligt att Erik kommer...hur länge stannar han?



Många kramar

Postat av: Bjanca

Publicerad 2008-12-01 22:44:42

Ja visst är det härligt när man får göra det julmysigt ;)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-12-02 09:45:40

Joda nån dag kommer de bilder :P Hihi... lite längre fram :) ..



joda de e kul att han kommer.. hoppas jag.. o att vi inte ska irritera..eller jag ska irritera mig så mkt på honom denna gången.. han stannar till den 16de tror jagde bliev

Postat av: Svar till Bjanca

Publicerad 2008-12-02 09:47:25

jaa de e såå mysigt me Julen.. i love it :)

Postat av: Ida

Publicerad 2008-12-02 11:25:20

Handlar det om R månntro?

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-12-02 16:05:16

hahah kanske de kanske... vem vet :P

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-02 17:04:07

Ja med det är du =) Tycke rjag i alla fall!! Jo när du skriver inläggen så finns det en ruta som heter Html brevid där du lägger i korten...där skriver du in html texten som finns på ex youtube på höger sida brevid videon =) Säg till om du inte fattar fr jag är kass på att förklara =) Kramar

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-02 17:04:33

Ja med det är du =) Tycke rjag i alla fall!! Jo när du skriver inläggen så finns det en ruta som heter Html brevid där du lägger i korten...där skriver du in html texten som finns på ex youtube på höger sida brevid videon =) Säg till om du inte fattar fr jag är kass på att förklara =) Kramar

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-02 17:05:00

Ja med det är du =) Tycke rjag i alla fall!! Jo när du skriver inläggen så finns det en ruta som heter Html brevid där du lägger i korten...där skriver du in html texten som finns på ex youtube på höger sida brevid videon =) Säg till om du inte fattar fr jag är kass på att förklara =) Kramar

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-02 17:42:42

Håller med apan är sötast =)

Postat av: Ida

Publicerad 2008-12-03 12:18:23

Ja för det låter onekligen som det.

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-03 14:07:53

Tack så jätte mkt :) kul att ån tycker de iaf :) hiihi...



aa jag förstod hur du menade o jag lyckades.. tack så jätte mkt för hjälpen :) Kram

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-12-03 14:09:32

jassså gör det de .. hmm okey.. men kan säga så mkt som att jag e inte kär i mitt ex som vissa trott.. i have my love

Postat av: Ida

Publicerad 2008-12-03 15:25:32

Nej det tror jag inte heller. Absolut inte. Men det låter jäkligt konstigt bara. Jag har på känn vad det rör sig om men jag vet inte till 100 %. Kanske ska ta detta på msn?



Kram

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-12-03 17:48:18

nee jaså absolut inte? haha varför tror du absolut inte de då? :O vilket låter konstigt?.. okeeye nje men du har nog inte på känn som de är.. lr jag vet inte.. mjo försökt svar dig på msn men fick bara tillbaka hela tiden.. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela