Välkommen!

Vardagsrummet

Publicerad 2008-12-05 12:34:52 i Allmänt

12.17

Hej hej på er.. nu e de ny dag o all snön som väl kom igår är borta.. så jävla tråkigt..

Håller på o städa här hemma.. klar med allt i mitt vardagsrum nu.. o eftersom att många vill se hur jag har de i mitt lilla hem så tänker jag nu uppdatera me lite bilder :) Ler.. dom andra rummen med julpyntet kommer senare lr nån annan dag sen :) hiih..

Missa även inte att jag lagt in lite bilder under "jul" också nu ;)

Eftersom mitt vardagsrum ska gå i lila i jul, så blir de inga tomtar o så där inne för de passar inte in i mina fäger ;) haha.. ler.. så allt ska gå i lilla, vitt, silver o svart :) Kommer bli kanon snyggt med granen sen :D Även jag kommer smälta in med min lila snygga klänning :D hihi ska de vara ordentligt så ska det.. ler.. jag e väldigt noga med färger o sånt.. så alla paket som jag slagit in kommer att gå i silver, svart o lila :D weeii

Puss  o kram

GLÖM NU INTE O KOMMENTERA :D

På återseende"!
//TucciT

Juklapparna som jag köpt :)


Härifrån strömmar de nu mysig julmusik :)


Måste göra de lite mys med ljus :) Nöjd me detta :) lev snyggt tycker jag :P


Dörren in till mitt vardagsrum :)


Min bokhylla med lite "snöflingor" i :D


Vid tv:n :)




Vid fönsterdelen :)




På mitt vardagsrumsbord ;)




Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2008-12-05 15:04:40

Gud så mysigt du har det =) Jätte fint! Vad är det för julgodis du gjort? Se så gott ut! Tror du behöver vattna blomman din vid tv =P Det ser lite hängig ut.. thithi KRAM

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-12-05 15:08:41

hahahaha aaa jag vet. .vattnade den för bara nån dag sen osen dess är den hängig.. suck.. jag har inga gröna fingrsr alls.. haha.. men ska testa o se om jag kan rädda den kanske :P.. tack så jätte mkt.. tycker själv de e väldigt mysigt där inne ler.. julgodiset ja.. de vita är vit choklad med polkagrisar o de andra e bara vanlig ljus choklad med mandel :) Kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela