Välkommen!

Ahapp då vart de Fredag då

Publicerad 2008-07-04 11:33:10 i Allmänt

4 Juli 2008 - 11.21

Ahapp Fredag igen då.. rysligt vad tiden går.. tre veckor kvar till semestern.. så härligt..
 jag längtar så de gör ont..
Jag saknar min bror o David nåt otroligt.. dom e sanna vänner för livet..
hoppas jag iaf..
Jag funderar o funderar över hur jag ska ha råd o åka till dom mer än en gång om året me dessa jävla priser som är :/
De kommer bli tufft men jag vill ju träffa dom jämt.. alltid.. hehe..
vi får se hur de ska gå..
just nu vill jag bara att de ska bli den 24de så jag får åka upp till dom..
läääängtar
Vi ska göra massa kul saker, vad vet jag inte ännu mer än att vi ska på PRIDE en dag o shoppa masssssa o kanske grönan med.. :)

Aha idag annars så händer de väl inte mkt.. ska iväg o träna sen vid ett :)
De e rätt skoj o träna faktiskt.. ler.. fast jobbigt :P haha..
tror jag ska gå på gångbandet dubbeltid idag lr nåt.. känns som de kan behövas..
springa av mig lite illska o frustation :)

Sen blir de sängen tidigt ikväll.. för imon vet jag att jag jobbar morgon iaf :P
hahaha
Men fy fan sikken dag de var på jobbet igår.. de var helt galet..
Först när jag kom dit typ kvart över tre.. börjar halv fyra..
så började dom direkt om att vi var en man kort o vi inte fick in nån personal så de skulle vara jag o en sommarvikarie.. den andra var sjuk..
 aldrig i livet sa jag de går inte..
men till slut fick chefen in en tjej som e bra o jobba med så de ordnade sig med de...
Sen var vi igång o ut o jobba av första rundan.. orkar ej skriva allt här för de intresserar inte er.
men.. vi brukar vara klara kvart tjugo över fem, när jag jobbar..
 igår var vi klara tjugo över sex :O
hjääälp.. snabbt i sig med mat i sen ut på andra rundan som brukar vara klart tjugo över nio typ halv tio senast brukar vi vara tillbaka i lokalen..
men näe igår var den fem i tio.. 
daaah..
panik dag på jobbet..
hoppas helgen blir lugnare..

Mådde piss när jag kom hem.. o idag me men de får ju gå..

Nästa helg e de brölloppsfest.. weeii jag läängtar..
party party Tess :D:D

Nee ska gå o fixa lite o packa ner träningskläderna sen ner på stan o kika innan de e dax o sätta igång me träningen :D

Ha en bra dag alla

Puss på dej ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Baso

Publicerad 2008-07-04 20:51:40

Svar: Tack för kommentaren :)

Postat av: Christer Nilsson

Publicerad 2008-07-05 16:06:47

Du verkar tycka om att shoppa och gå på stadens gator och torg.



Synd du inte kände mig då kunde jag köpt en bil till dig





M.v.h



Christer Nilsson (Fagersta)

Postat av: Svar till Baso

Publicerad 2008-07-06 10:39:40

De var så lite så :)Kram

Postat av: Svar till Christer Nilsson (Fagersta)

Publicerad 2008-07-06 10:40:48

Joda klart de e skoj o shoppa.. om man haft pengar så.. haha..



o varför skulle du köpt en bil till mig?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela