Välkommen!

Aj aj aj.. obeservera för liiite blod på bilderna..

Publicerad 2008-07-06 11:05:15 i Allmänt

6 Juli 2008 - 10.42

Sjätte Juli idag... alltså 22 dagar kvar till stlhm :D David jag håller räkningen stenhårt ;)

Aha nu ligger man här i sängen.. helt mörbultad.. men de får gå som allt annat :)

Gårdagen då... vad hände egentligen?

haha..

Börja med att jag stack till jobb.. jobbade o var allmänt förvirrad.. missade o typ ta på mig förkläde som vi ska börja ha hos dom gamla..
även om de var jag som tog dom till henne jag skulle ha dom hos så bara stälde jag paketen o började arbeta..
fel gjort av mig.. haha..  men de var ju ingen fara så...

Allmänt förvirrad tog jag mig igenom dagen på jobbet iaf.. för o sedan köra hem.. o de gjorde jag..
 utan o krocka o allt gick bra :P haha

Väl hemma satte jag mig lie vid datorn.. snackade me en person..
inga namn inget ont ;). fast finns nog inte så mkt ont o säga ändå..
 o NEJ jag snackar Inte om R.. Utan om.. A kanske B?
hahaha

Sen skulle jag börja plocka lite här hemma samtidigt.. så plockade klart i sovrummet så de blev någerlunda fint..
sen skulle jag in vid tv rummet.. nu händer de snart.. den stora händelsen igår..
jag skule sätta min sladdlösa telefon på laddning..
laddaren står bredvid tvn.. jag sätter dit den.. reser mig upp.. o PANG där händer de..
 slåt i hela skallen i kanten av en hylla som sitter lver tvn.. aj aj aj sa jag då.. o sen ett jävla brak..
då ramlar min stoora tavla jag också har där ner över hela mig..
börjar blöda från skallen..
efter en stund mörker jag att de rinner blod på min arm.. då har tavlan skurit sönder min arm på FYRA ställen..
när jag står där o plockar glas så rinner de från benet.. två ställen lyckades den skära upp där..
jag var illamående o svimfärdig efter jag hade slagit i skalen så hårt så gick in i sängen o la mig lite..
ringde mamma o pappa eftersom jag inte orkar flytta min tv själv o de var VATTEN över hela tvn o allting..
hade rosor uppe på hyllan som far ner.. suck.. dom sa att dom kommer sen.. skulle fixa o dona lite först..
visst sa jag,, låg kvar o mådde dåligt o snackade lite på msn o var mest arg o ledsen för jag var så klumpiig..
 o vissa tycker ju omo mobba mig för jag e klumpig nu :P
hahaha..
 sen känner jag att de svider som faan på kinden..
så går till spegeln..
då rinner de blod där också.. tavlan har alltså lyckats skrapa sönder mitt ansikte också.. fast de var ointe så stort som tur är..
ser inte redigt klok ut..
men aa de var den händelsen de iaf.. :/
 Pappa vågade sätta på tvn sen o den funkar som tur är :)

Aja sen kom iaf mamma o pappa juh o min faster kerstin så vi fikade o hade trevligt...
senåkte mamma jag pappa till några bekanta..
men först skulle vi snabt in på Kvantum..
vet ni vad jag gör då? jag e ju helt väck alltså..
haha..
när vi kommer ut igen o ska in i bilen så regnar de.. o jag springer..
o ska på ngt sätt hoppa in i bilen tänkte jag.. o då hänger båda benen med mig så jag hoppar jämfota in i bilen..
kunde gått ritkigt illa de också men slog mej bara lite :P

Sen kom jag hem i min "trygga" lägenhet på kvällen sen igen o la mig i sängen o snacka med den där A.. eller B.. igen o så..
tänkte de var bäst o ligga still i sägnen innnan ngt mer händer...

Lite tur hade jag iaf.. vann 60 spänn på en lott :D

Nee de var väl inprencip min gårdag :D ritkigt flummdag ;)

Nu ska jag snart ta o hoppa in i duschen.. ajaj vad ont de kommer göra oi alla sår.. särskilt de i skallen när man ska tvätta håret.. men men får se hur de går...

Mormor o morfar kommer ju idag.. hoppas dom kommer innann jag börjar jobba så jag hinner träffa dom lite :)
Undra vad dom s'ger på jobbet när jag kommer alledes sönderslagen
haha

Ha de gott alla

På återseende!
//TucciT


armen


Benet


Skallen


Ansiktet


Jao jag vet jag är knäpp.. jag tar bilde ro lägger upp på ALLT.. nästan iaf :P

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-06 11:12:07

Men lilla Therese!

Stackare vilken dag...men det roligaste e ju bilen.

"ska på ngt sätt hoppa in i bilen tänkte jag.. o då hänger båda benen med mig så jag hoppar jämfota in i bilen"

haha det skulle jag velat sätt jag skrattar när jag läser det...förlåt men jag kan inte hjälpa det.



Kram min vän ses om 22 dagaar :)

david



Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-06 11:25:08

Hej David!



Haha visst var de en crazy dag.. vet inte vad de var med mig.. men int gjorde de vill jag lova dig..

haha aaa de där me bilen de fattar jag ie själv.. mamma tappade typ andan några sekunder där när hon såg mig göra det.. haha.. jag tror jag behöver semester.. e jag så trött på de nu s¨jag gör allt för o skada mig själv eller? jag blir rädd..

men de var skoj haha

du får skratta.. du skulle hört.. HAN A eller B :P igår, han bara mobbade mig han också. haha..

Så du får skratta.. jag e en klant ;)



Japp bara 22 dagar kvar.. fasdt jag tycker de kan vara typ en vecka ist'llet ;)



Kram

Postat av: david

Publicerad 2008-07-06 11:28:41

Vem e A eller B ???????????????????????

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-06 12:50:33

Haha de skulle du allt vilja veta ;)

Postat av: Marre

Publicerad 2008-07-07 18:44:57

aj aj aj.. det såg inte så skönt ut. Hoppas det gått bra.

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-07-08 10:22:39

hej... nje de var inte särskilt skönt heller vill jag lova...



jorrå de har gått bra men e fortfarande lite mörbultad :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela