Välkommen!

Ångest AB

Publicerad 2008-07-17 13:42:33 i Allmänt

14 Juli 2008 - 13.37

Ångest Ab.. ja tack.. de är jag de.. full av ångest..
Shit. .ville inte skriv aom de igår..
skrev mest om festen hur kul den var..
men sakta men säkert kommer saker över mig som jag kommer på att jag sagt..
o framförällt gjort..
Har nog inte haft sån här sorts ångest på detta sättet innan..
shit..
Men va fan.. alla är vi fulla o dumma nån gång.. o
 jag nmsåte säga att jag brukar kunna hålla mig så jag inte får världens ångest efteråt men nu har jag de..
 men de går väl över snart.. eller kommer jag komma på mer saker jag gjort? :O
 Näe jag tror inte de.
Skit samma.. jag hade iaf as skoj :)
haha..

Varit iväg o jobbat nu.. jobbade bara till kvart över elva.. skönt..
mådde inte bra idag när jag vaknade heller så tur de var en kort dag :)

nu har jag vart o handlat lite grann o nu e jag ute i mammas o pappas hus..
ska bo här till imon iaf innan jag åker hem igen..
precis gett alla aktter o fiskar mat :)
haha..
usch de e verklign inte min livsstil o bo me massa djur som man ska sköta.. haha..
jovisst nått ska man ha.. men inte såhär många..
de e mkt som ska fixas o tid tar de..
men man får ju ställa upp :D
 hehe

Nee ska ta o göra mig lite mat snart tror jag..
iaf ta upp snitzel för tining..

Kram på er

På återseende!
//TucciT som har såååån ångest

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-17 14:16:28

hopps din ångest går över:O..kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-17 14:17:40

haha joda den går nog över snart hoppas jag.. ler.. kram

Postat av: Moa

Publicerad 2008-07-17 17:17:11

Haha... Jora alla har vi varit där någon gång.

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-07-18 10:06:16

haha mjo alla har vi la varit d'r haha.. men så mkt ångest spm jag hade har jag nog ladrig haft.. haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela