Välkommen!

Drömdejten...

Publicerad 2008-07-21 23:09:47 i Allmänt

21 Juli 2008 - 22.57


Har inte mkt o skriva
inte hänt mkt idag.. typ städat hr hemma hos mor o far..
o varit hos Bengan typ hela eftermiddagen tills nu ikväll..
de var treligt..
snackade glodde tv o tog de lugn,, käka pizzza också :P
haha..
Nu sitter jag hos föräldrarna..
ska väl snart lägga mig..
men han ska ju ringa.. den söta..
haha..
får la se..

Hmm nu till de som blogginläggets rubri kheter...
drömdejten...
Vad gör man egentligen på en dejt?
Vad ska han o jag göra på vår första dejt om den nu blir av i Sthlm?
de e svin svårt..

men min drömdejt vet jag ju hur den ska se ut på ett ungefär.. haha..
dock ALDRIG varit med om det..
tyvärr..
kommer nog aldrig få vara heller..
men drömma går ju alltid..

så...

ska börja med att man möter den man ska dejta..
tex utanför en mysig resturang..
romtantisk resturang..
gärna vid nåt vatten eller liknande..
han får gärna ha förberätt så de e planerat o att han bestämt resturang o.s.v o överasskar mig..
han har med sig en ros o ger mig..
man går in o sätter sig vid ett romantiskt bord med tända ljus..
gärna vid ett fönster med fin utsikt :) ..
beställer in god mat o dricka..
egetnligen ska de ju vara fint me typ vin lr så men efterom inte jag dricker de så typ öl istället går bra :P ..
man sitter o äter o myser kollar varandra i ögonen, fnittrar lite smått o snackar massa o får höra komplimanger om sig..
o ge komplimanger såklart..
 man sitter o avnjuter middagen o de goda drickat..
sen går man ut..
 efter de kanske man kan gå på tex bio..
sätter sig o myser i biosallongen o han tar min hand lr lägger den på mitt ben lr liknande..
man kollar på filmen o kommer på dig själv o honom med att sitta o snegla massa på varandra o kommer på efteråt att man egentligen inte kollat så mkt på filmen..
men vad gör de liksom? :P
Jao efter bion sen så kanske man står ute o snackar lite o så..
 kramas gärna o känner sig omtyckt..
 sen får man se vad som händer efter de..
men så långt så skulle jag vilja en dejt såg ut såhär..
tror dock inte jag kommer få uppleva de ritkigt så..
 mene aa..
som sagt drömma går ;)

Nee nu ska jag ta o svoa lite..
eller lägga mig iaf..
vi kanske ska ringa varandra imon bitti istället..
vi får la se..

Kram på er, puss på dej

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela