Välkommen!

Eftertraktad??

Publicerad 2008-07-24 16:13:32 i Allmänt

21.28

Sådär ja nu sitter man på tåget..
lite mer än två timmar kvar :)
Härligt..
men guuud så trist o sitta på tåget o glo haha
tur att det finns internet på tåget iaf :)
Något roande juh..
hihi..

Fick inge plats med el däremot.. lite irriterande..
men jag fick ta en annan plats av en barnfamilj..
men dom har hoppat av nu..
så jag hoppas inte de kommer nån o ska ha denna platsen sen..
*hoppas hoppas*

Vad kan man egentligen göra på tåget? :O
Funderar på o sätta på en film o halvkolla lite på?
men usch så tråkigt
haha
och usch vad jag klagar-..
fy Tess..

Jag ska ju till sthlm.. jag ska inte klaga .)
haha..
ska ju ha en underbar vecka där uppe..
pride..
grönan..
party..
schlager kväll..
shopping..
DEJT..
jao mkt händer o de ska bli såååå skoj..

Nee nu skriver massa folk på msn...
bäst o svara ;)

Puss på er
På återseende!
//TucciT



17.34

Shit vad de e tråkigt o ara sitta o vänta ut tiden :(
Men nu har iaf Elin vart här en runda.. o de e ju alltid najs :D
ler
Hmm annars gr jag inte mkt.. finns ju inget o göra:(
Sms terro e de iaf..
jag fattar ingenting..
vadå till o med erbjuda sig o betala min biljett så jag kan stanna i Alvesta i en timme istället för 10 minuter :O
hahaa
what liksom :P
Nee mne de var ju skoj :D
Men de blir inte så.. haha..

Jag längtar tills på måndag..
de e nervöst men jag längtar..
men de e ju pinsamt.. tänk om jag bli dumpad direkt :O
haha

Nee nu kom sötisen tillbaka på msn..
så nu hjar man nåt o göra iaf :)

Puss på er
På återseende!!!
//TucciT




24 Juli 2008 - 16.10

Shiit snart åker jag haha.. bara sitter o väntar på att klockan ska gå typ..
sitter på msn o snackar..
har gjort bort mig..
eller jaa..
nåt liknande iaf..
en som e skit sur på mej..
men men inget o gra nåt åt...

hmm..

e man eftertraktad lr vad är detta?
hahahaha skämt o sido..

Smsen bara väller in från en person också..
hmm..
de e mysko detta.. som sagt.. byta personlighet över en natt?
 eller bara insett att han var omogen? :O
jao jag vet inte.,..
kul är de iaf tycker jag :)

Hmm saknar dock en person på msn..
men vi ses ju snart :D
 weeoo
Therese ska på dejt.. :D
e de inte underbart? ;)

Nee ska snacka lite här nu o göra nåt o käka kanske..

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Publicerad 2008-07-24 16:23:07

Låter najs ha en fortsatt fin dag mvh J

Postat av: David

Publicerad 2008-07-24 16:51:06

visst e det underbart!!!!

grattis...

Postat av: Svar till VintageRetroPrinsessa

Publicerad 2008-07-24 17:39:51

Tack så mkt :) kul att du kommentarer :) De tycker jag om :) alltid kul o se att folk läser ens blogg :)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-24 17:41:34

Javist e de underbart hihi... grattis till vad? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela