Välkommen!

Idag...

Publicerad 2008-07-01 08:07:41 i Allmänt

1 Juli 2008 - 07.53


God morgon..

Ligger nu vaken o inte kan sova.. vaknade för bror o David skulle åka iväg.. dom har sovit här i natt eftersom jag har haft deras katter o dom skulle ¨åka med dom nu på morronen..
så nu e man ensam igen.. inte ens en katt här..
 skönt :)


Hoppas på att somna en stund till sen iaf.. vi får väl se..

Jaha annars så tror jag de varit lugnt senaste dagarna..


Ska iväg o träna idag.. :D haha nu när min träningsverk precis försvunnit så ska man dit o få ny :) hhi


Usch vad jag kommer att sakna bror o David nu..
nu får jag ju inte träffa dom förens jag ska upp dit den 24de :O
 jobbigt o vänta ända tills dess..

Neee får väl ta o försöka sova lite till nu..
får sätta på sex and the city så jag somnar :)

Puss på er!

På återseende!
//TucciT





11.26

Lyckades somna om o sov typ ända till elva.. härligt :)
De behövdes :)
Så nu har jag varit inne på alla mina communities o bytt min perss bild..
Kände att de var på tiden o nu har jag ju hittat ett till kort jag trivs med mig själv på så då blev de o byta överallt :) Ler
Är dock endast facebook som godkänner direkt.. tror jag iaf? :P

Så nu blir denna bilden:


Blir istället

denna :)

Haha så nu vet ni de iaf :)

händer för alla annars idag da?

Jerry vill komma hit på kaffe.. jag säger efter sex men han kan inte tror jag? bara om han får sova här? o nu dog hans msn verkar de som.. suck..

Nee ska gå o äta lite frulle tror jag..

Är rätt så glad idag :) hihi..

Känner mig starkare för dagarna som går o de e ju underbart :)
hehe

Puss på er

På återseende!
//TUcciT



19.07

Jag e förbannad.. detta e ÄCKLIGT..
Tur som fan att jag INTE älskar dig längre..
Spyfärdig är jag..
Snacka om att inte vara äckta..
Tänker inte skriva för mkt..
Då får jag skit..

Ser på unga mödrar nu.. intressant.. Vill också ha barn :)
Msåte bara hitta nån kille först
haha
Ut o leta ragg o hoppas på att man hittar nån UNDERBAR, TROGEN, ÄLSKVÄRD pojkvän

Näe vet inte vad jag ska skriva.. är bara full av ilska..
Stackars tjej..
Åka i natt kanske bara för att?..
Näe..

Aja..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-01 15:05:40

brabra dont break the rules... vem bryr sig om ifall han tycker du e het eller inte... han e ju ful hela han, hans insida e fulast av allt. låter elakt men jag gillar verkligen inte människan. så aa.. hoppas det går bra med träningen ;) kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-01 15:13:05

heej.. hehe näe jag har tagit bort allt om honom nu så nu lämnar vi de.. han e rätt fin ibland :P joda de gick bra o träna.. jobbigt bara haha.. kram

Postat av: vicke

Publicerad 2008-07-01 16:04:29

hej babe, din bild är jätte fin. Gillar den myket bättre än den förra!

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-07-01 16:49:53

Tack så jätte jätte mkt :) vad glad jag blev:) Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-01 16:58:07

ok:)

Postat av: Marre

Publicerad 2008-07-01 20:06:22

Riktigt fin bild du :)

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-07-01 21:45:59

Oh tackar :) haha vilken av bilderna? ;) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela