Välkommen!

Gay-klubb, en ny upplevelse :D

Publicerad 2008-07-26 21:32:55 i Allmänt

26 Juli 2008 - 20.49

Hej på er :D

Jaha då e man i sthlm nu då :)
Igår var de invigning på Pride..
Själva invigningen var väl inget o hurra för, så vi höll mest till i öl tälten :D
Shit så kul vi hade :)
Sen när de var slut där så drog vi vidare med båt till ett ställe som heter torget..
Jag fattade inte ens att vi skulle åka båt förrens vi stod på båten o skulle åka iväg..
En flata som stod o höll på med oss o försökte stöta så Fredrik fick så snällt leka min pojkvän ;)
haha..
på vägen från båten till torget så fick jag för mig att vi skulle käka korv..
Fredrik o jag skulle dela..
på allt..
haha så vi stod o så säkert helt dumma ut när vi stod o käkade en korv med bröd från varsett håll o möttes på mitten typ.. haha..
 vet inte vad vi höll på me igår kväll..
sen till slut kom vi iaf fram till de där stället torget :)
Litet o trångt var det.. Så de blev lite shotts o sen drog vi vidare till klubb-G..
En gayklubb, vilket  jag typ inte fattade förens idag att det var de :P
haha.. e man trög lr:P
Tyckte väl jag att de stod många killar o hånglade me varandra, men inget jag kopplade till att det var en gay-klubb.. haha..
Tröga jag...
Aja väl där inne så var de massor mes shottar..
o massa massa dans..
har aldrig dansat så mkt..
Stod där o dansade alla tillsammans o hade skit skoj..
första gången jag dansar me min bror o david o alla :D
Fredrik o jag ägde på dansgolvet :P
 haha.. '
shit..
verkligen aldrig dansat så som han o jag dansade me varandra. .
haha..
man kunde ju tro nåt där :P .. haha
Sen övergav vi David Emil o Alex..
så vi drog o var för oss själva :P
haha.. vetifan vad vi gjorde men de var kul iaf :)
Sen mötte vi på hans gammla tjejpolare..
en flata..
o även hennes syrra..
 hehe.. de var trevligt..
snakcade lite..
shottade lite till..
sen efter ett antal timmar var de dax o dra hem..
Emil fick för sig att vi skulle gå hem..
vi gick o snackade o hade skoj..
vissa var dock lite sura..
men de gick bra ändå :)
Men sen fick jag o Fredrik syn på ett kabab ställe...
där skulle vi stanna sa vi..
så vi sa åt Emil o David att dom behövde prata så vi kunde gå jsälva hem sen..
haha..
snygg bortförlaring :P
men ändå..
Jag o fredrik beställde iaf en kebabrulle som vi även den skulle dela på :P haha..
köpte den o en dricka sen tog vi tunnelbanan hem..
haha.. vi pallade inte gå..
vi hittade noog inte heller för den delen.. haha..
satt där på tunnelbanan o käkade o snakcade en massa..
mkt mkt trevlig kille de där :)
Sen kom vi fram me tunnelbanan o vi började gå hemmåt..
väl hemma gick vi upp till Emil o David som hade lagt sig..
s vi bara sa god natt till dom sen gick vi ut på ballkongen o satt där ett bra tag o snackade o rökte.. haha..
sen beslutade vi för o lägga oss..
men tog himla tid innan vi hittade hans nycklar eftersom han sover här ndre i en övernattningslägenhet..
men til llsut hittade vi dom o han gick ner..
o jag gick o la mig i den härliga soffa jag sover i när jag e här :)
Låg  o messade lite me Fredrik sen somnade jag gott som bara den :D
skickade lite mess till Söt Erik också..
men han sov juh...
hade även snackat me honom tidigare på kvällen..
du e så söt..
på måndag gäller de :O
haha..
Då fick han även snacka med Emil David o Fredrik..
 gisses..
stackars Erik :P
 haha..
ingen aning om ens vad dom sa till honom :O
Shitt.. men men vad gör man :P
Aja sen var den dagen slut iaf..
o idag har vi vart på stan hela dagen..
köpte mig två par Jeans :)
fin fint :D hihi
Måste tillägga att Fredrik hela kvällen sjöng "för jag kallar henne Tess"
haha mer kunde vi inte komma på.. men han föröskte iaf hela tiden..
o de var ju rätt så gulligt gjort ;)
haha men aa..
Ne enu får de räcka för idag..
iaf för just nu...
David tycker jag e tråkig för han vill jag ska uppdatera så han får läsa ;) haha
Iaf svin kul o vara hos bror o david :D
Älskar dom killarna..
Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska vi se klart sommarkrysset o sen spela yatzy o skip-bo o lite så :)
Blir en lugn kväll för o imon gå på grönan.. '
Fredrik ska me då också :D
Så det blir vi fyra :D weeeiii


På återeseende!
//TucciT

Tog en himla massa roliga o konstiga foto... hät får ni se lite av dom ;)



Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-27 09:24:39

FAN VILKA SNYGGA KORT och snyggingar.

Vi hade vansinnigt roligt...det måste vi göra om igen :)



Många kramar

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-27 15:41:00

hahaha verkar haft sjukt kul.... HAHA fatta inte att det va en gaybar... du e ju för underbar....

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-28 12:12:01

Haha javisst e korten snygga.. o vi med ;) hihi..

aaa de msåte vi verkligen de var så kul så jag vet knappt :P ;) hoppas du har de bra på jobbet nu.. vi ska snart iväg jag o Fredrik ;)

Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-28 12:13:36

haha jaa vi hade ju sjuuukt kul alltså :) ler..

säskilt jag o Fredrik som du ser på bilderna :P haha

haha nee jag vet jag e lite trög iland P hahaha...

Tack

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela