Välkommen!

Grill o öööl :D

Publicerad 2008-07-24 11:46:33 i Allmänt

24 Juli 2008 - 11.37

jahapp då var de en ny dag..
den 24de är äääääntligen här o jag ska åka till Sthlm..
längtar så tills ajg är framme..
ler..

Aha igår blev de juh då grill o öl me Elin Andreas o "ångest-killen"
de var sköj.. fast.. alla gillar o mobba mig..
mene de e ju deras problem haha..
snackade me honom också..
Erik..
weeii han ör juh så söt så de finns inte..

Blir nog att han kommer på måndag..
då blir de MCD o DÅLIG bio.. haha..
eller vad var de vi sa? :P
skratt
skämt o sido...
minns inte ritkigt allt vi sa haha..
therese var full :P
mene de blir nog bra

Jahapp tjugo över sju ungefär åker jag ikväll..
e i alvesta typ innan halv nio o e där i 20 minuter sen åker jag vidare till stooorstaden :D
Underbart :D
Saknar min broro David sååå mkt..
så de ska bli sköj..
vad jag tjatar..
haha..

E ute hos mor o fdar nu, hämta sista kläderna som ska med..
plus en resväska..
haha får inte plats i min så jag får ha två med mej ;)
haha..
man vet ju aldrig hur länge man blir borta juh..
även om jag bokat biljett hem..
men vem har sagt att man inte kan skita i den oboka en till?
hahaha näe de blir nog bra

Ska nog ta o köra hemmåt o packa om allt nu o så..
sen dona lite o göra sig fiiin så man inte behöver skämmas ihjäl på tåget..
när man ska åka första klass o allt ;)
hihi..

Föresten..
tror nån vart inne o läst här o kommit på att de nog var omoget o göra som den personen gjorde..
så nu e de uppblockat o tillagt på en annan sida..
haha..
ska inte säga för mkt o inga namn..
visar fortfarande respekt!!!!!

Kommer nog uppdatera mer under dagen/kvällen sen..

Men ha de så bra tills dess

På återseende!!!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-07-24 14:14:48

Ja det är klart, han är så stolt så det inte går att beskriva! alla hans kompisar som typ varit emot att skaffa barn själva är jätte suga nu när han har en son =) Du ska se...sånt går inte att beskriva..hehe Ha det en trevlig dag Puss

Postat av: David

Publicerad 2008-07-24 14:27:14

TVÅ resväskot...hmm...hur länge ska du stanna hihi

jag saknar dig med :)

vi ses i natt

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-07-24 17:43:44

hehe men de låter juh underbart de tjejen :) tur han e stolt ju :)

aa jag kan tänka mig de, man blir väldigt sugen på o skaffa barn.. jag älskar ju små barn :)

ha en bra dag du me..

Puss o Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-24 17:46:15

haha japp TVÅ resväskor.. men dom e små hahaha-.. :P

jadu man vet aldrg hur länge jag stannar ;) kanske stannar längre ;) vem vet :P hihii...

aaa bra duy saknar mig me ananrs skulle du få.. :P haha.. näe da..

jaså ses vi inatt? e du vaken då? :O

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela