Välkommen!

Grillning..

Publicerad 2008-07-15 11:10:53 i Allmänt

15 Juli 2008 - 10.52

hej hej..

Då vart de dax för o skriva lite uppdaterande ord här igen :P
haha

Ahapp de blev aldrig Öland igår som det var tänkt..
när jag stod o fixadeiordning mig ringde mobilen.. Erik sms stod de..
 jag blev väldigt förvånad o svarade lite försiktigt..
Hej de e caroline får jag höra från andra änden då.. haha..
borde jag väl nästan kunnat räkna ihop..:P
Underade om jag ville grilla med dom på kvällen..
Erik var hemma från Göteborg..  (Erik mitt ex)
o inte tvekade jag på de inte utan sa ja direkt :)
Sen la vi på o jag fortsatte göra mig iordning..

satte mig vid datorn.. fastnade med Honom :P
så söt som vanligt.. skrev massa roliga saker..
t ex: Vilka datum är du i sthlm.. jag känner att jag bara Måste träffa dig!"
haha.. han e rätt go..

Aja när jag väl lyckades slita mig från datorn o få komma loss så stack jag bprt till lilla affären till Lisa o köpte cigg o tog en rök med henne :)
Najs tjeja..
Sen bare de vidare till kvantum för o köpa lite kött..
tillbehör hade Caroline o dom..
Så de blev lite kött o sen började färden ut till örsjö :D

Kom fram..
då går Caroline o klipper gräset..haha ser o hör inte att jag kommer..
även om hon e typ 20 meter från dr jag är :O
Går fram o säger hej föera gånger men hon hör inte..
när jag följt henne fram till baksidan så reagerar hon påatt nån förföljer henne o säger hej..
så hon blir helt livrädd o bara hoppar till.. haha du e för go du tjejen :D
Sen fortsatte hon o klippa o jag tog några bloss bara o skrattade åt henne :P
Sen kom lilla jonna springandes till mig med full fart:D
Mitt lilla älsklings barn :) Hon e så go så de finns inte..
Aja till slut var Caroline färdig o vi gick in..

Sen var de mest sitta o sdncka o så.. sne var de dax för grillning..
gott gott var det.. ler..
bestämmde mig för o dricka öl o sen gå hem inatt..
 vilket jag kanske int skulle ha gjort??
joda..

satt o drack lite o snackade skit..
Erik e ju alltid Erik.. så aa.. ni som känner honom vet vad snacken handlade om..
han o thomas.. kan dom snacka om annat dom där två?
hahaha.. roligt var de iaf..
tills de var dax o ta sig hem..
 kolsvart ute..
o jag som e rädd för min egen skugga..
hjärtat hoppade typ 31 o jag halvsprang nästan hela veägen me gråten i hasen för jag var så rädd..
är ju mest mörkt här o rätt dött ute på landet så aa..
hoppasde fram en katt o jag höll på o dö..
 tvärnitade o blev typ helt paff när jag såg de bara var en katt..
 aja..
jag fortsatte gå/soringa hem o till slut var jag hemma..
 i de "stora" mörka huset.. usch.. otäckt värre..
tände överallt..
vågade ej gå upp på övanvåningen där jag ska sova..
 satte mig vid datorn..
snackade me Honom o sen e annan "han" igen
haha
ville komma men hade ingen bensin.. tur de sa jag :D.. tror jag iaf :P
hahahaha
till slut vågade jag mig upp o bädda till mig..
 låg o läste lite hänt extra för o bli ritkigt trött o messade med honom.. lika söt som alltid :D
Men han tror inte på att hane  sötare än mig.. för jag e ju sötast då va :P
hahaha tänk om fler kudne säga så? :O
Nee til slut så sa vi god natt o jag somnade gott..

nu e man uppe igen..
 precis duschat o tömt alla kattlådor, gett kissarna mat o vatten o vägt dom små bebbarna o så..
 så snart e man klar här iaf.. ska bara fixa iordning frillen sen ut o vattna alla blommor o ge firrarna mat..
sen ska ajg bort till familjen Elmgrten/johansson o hämta min bil..
lr aa mammas..
sen vetifan vad som händer.. ska höra vad dom ska göra idag..
ananrs kanske jag tar en runda till Öland idagistället..
vi får se..

Shit de blev ett lååångt inlägg.. haha.. mkt o skriva men ändå inget speceillt. :P
men vad gör man? rastlös som man är..

Nee nu ska jag gå o fixa frillen o sen dra ut lite:)

Ha de gott alla som läser ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-15 16:23:49

Låter som en trevlig kväll men att gå hem ja jag vet det e läskigt...trode först du skulle gå hem till NYbro tänkte va fan har hon blivit knäpp men sen fattade jag :)hihi...



Emil ligger i sängen :( helt utslagen...sjuk. Jag ska baka tekakor nu i alla fall :)



Puss o kram david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-16 17:51:19

Haha jaa de var en trevlig kväll.. ler.. då ska du lsa allt jag skrivit om gårdagens kväll nu :) haha.. sikken natt alltså :P

haha nee hem till nybro går jag inte från örsjö mitt i natten :P haha..



uscha da stackarn.. hoppas han blir frisk snart..

oh de lät gott med tekakor :)



kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela