Välkommen!

Har lovat...

Publicerad 2008-07-13 15:46:29 i Allmänt

13 Juli 2008 - 15.33

Hej hej..
Nu e jag tillbaka lite här...
Lovade ett par stycken igår att jag skulle börja skriva idag igen :P
haha
Inte ritkigt kännt att jag haft så mkt o skriva o framförallt har jag inte hunnit..

Så.. vad har hänt då??
Jao de kan man ju undra.. haha

Mormor o morfar har ju vart här.. dom åkte hem igår..
Haha i fredags var farsan o köpte sig en ny mc.. en guldvinge helt ny :)
 dfin fin..
o han var värre än ett barn på julafton.. såå lycklig var han :)
 haha..

hmm o i går var de juh bröloppsfesten..
Grattis till Jessica o Hampus som nu är man o fru :P
Vet inte ritkigt vad jag ska skriva om festen fatiskt..
 o vet inte säkert vilka alla är som e inne o läser..
så de jag kan säga är väl att de var sådär mkt folk.. knappt inga man kännde..
blev att alla typ satt på sina stolar o glodde o snackade lite skit :)
Träffade Anders.. som jag inte sett på länge..
som gick samma klass med mig på låg o mellanstadiet..
haha..
vi var väl lite kära o hade ngt tillsammans då.. haha.. de var tider de :D..
Aja kul o ses igen iaf..
Näe mkt mer o säga finns de nog inte.. tog slut tidigt..
 redan kart över elva tror jag de var så åkte vi till fyrkanten o käkade o sen åkte vi hem..
stod här ute o snackade lite lr en massa skit med Malin :D
Hon e så söt me sin mage nu så de finns inte.. o som jag tjatade om igår.. de ungen kommer juh vara speciell för mig den också.. eftersom Malin alltid varit de för mig.. :)
Hoppas att man ska börja träffa alla lite mer nu.. kul o ses liksom..
blev ju inte ritkigt av i de liv man levde förrut :/
Aja nu ska vi inte gå in på de..


Nehe har iaf uppdaterat min bilddagbok me massor med bilder..
hela veckan som har gått ligger nya bilder varje dag..
 PLUS alla från möhippan.. blev en hel del.. ligger på den 27 Juni..
så..
gå in o tita o kommentera gärna :D

Nee håller på o städa massa här.. soterat lite grann i mina skåp i köket o så.. så de blir fin fint ;)
O så sitter jag ju o snackar me en väldigt söt pojk.. haha..
ringde varandra i natt o snackade nån timme iaf.. mkt go o söt ;)
Frågan är bara hur man ska kunna träffas.. :P
haha

Nee får väl ta o fortsätta här...

Puss på er.. sörskilt vissa ;)

På återeseende!
//TucciT





17.22

I'm Yours!

Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks
and now I'm trying to get back
Before the cool done run out
I'll be giving it my bestest
Nothing's going to stop me but divine intervention
I reckon it's again my turn to win some or learn some

I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm yours

Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love love
Listen to the music of the moment people dance and sing
We're just one big family
And It's our God-forsaken right to be loved love loved love loved

So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

Scooch closer dear
and i will nibble your ear

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
My breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what i be saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue

I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
this is our fate, I'm yours

Well no no, well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find the sky is yours
Listen to the music of the moment come and dance with me
A lá one big family (2nd time: A lá happy family; 3rd time: A lá peaceful melody)
It's your God-forsaken right to be loved love love love

I won't hesitate no more, no more
It cannot wait, I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

No please, don't complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours

No please, don't hesitate
no more, no more
It cannot wait
The sky is your's!



Jag har verkligen fått dille på denna låten.. lyssnar typ på den hela tiden o den e ara så härlig o höra :D
Haha.. kommer tjata ut den snrart :P

Glöm inte alla mina bilder i bilddagboken:
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html

På återseende!
//TucciT

Här kommer lite smakprov av bilderna som ligger på den 27de Juni!!!
:D




Sådär ja där fick ni se lite av bilderna. Resten får du kika efter själv.. ligger verkligen jätte mkt nya bilder i bdb.
Kram på er



17.33

Märks ju hur snabbt folk e inne o läser.. fick ett mess nyss..
där de stod:
" Hej vad roligt att du mår så bra nu therese.. :) tog ju inte så lång tid och få livet på fötter igen. :) ta hand om dig... hej hej"

Jag menar hallå.. fattar ju direkt vem de var från.. men alltså.. aaa.. vet inte vafd jag ska säga..
kul man läser iaf.. hmm..

vet inte vad jag ska ta mig till med allt.. klump i magen som fan.. vet inte hur jag ska tackla situationer..
som jag sa till mång aigår.. jag säger att jag mår bra fast jag inte gör det..
borde inte han veta de nu efter två år?

skit samma.. e väl bara bra om han tror jag e så jävla glad.. fast jag e glad.. för nu kan jag leva livet som singel o bara ha så jävla skoj..
träffa massa människor o gå vidare precis som jag gjort..
för hos mig finns de inget o hämta..

jag satsar på den där andra killen så de smäller om de.. hoppas vi ses SNART :D
Han e glad att jag finns ;) aw.. har ni hört så sött :D

aja..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-13 16:10:21

Hej!

Jag har saknat dina inlägg. Trist att festen bev sådär men kul å träffa gamal kärlek ju...

Det kan väl inte vara så svårt att få till en träff?...eller vad är problemet. Nu ska jag skriva ett inlägg jag med och eml har skrivit ett som jag ska läsa säkert något jobbigt....



kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-13 16:14:16

Hej!



jasså du har också saknat miin blogg.. haha.. ick veta igår att typ alla mina vänner läser o hade reagerat på att jag inte dkrivit på två dagar o undrat vad som hade hänt mig.. haha.. så därför fick jag ju skriva nu igen :)



hmm jadu för de e typ 90 mil mellan oss? :P haha..

jasså varför ska de vara ett jobigt inlägg? msåte jag me kläsa nu ju :)



Kram

Postat av: vicke

Publicerad 2008-07-13 18:04:57

Låter som om du hade de väldigt trevligt gumman!

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-07-13 18:07:47

Väldigt trevligt vart? :O

Postat av: David

Publicerad 2008-07-13 18:48:55

Tessan du e ju bara för go och härlig!!!



Meningen "för hos finns inget o hämta" är ju bar så bra...stå på dig.

Meningen "Jag satsar på den där andra killen så det smäller om det" håller jag stenhårt på...om jag bara visst vem det är ;)



Du e bäst tessan!

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-14 09:04:49

Haha vist e jag go ler...



haha jao alltså finns ju inge o hämta med kärlek för honom hos mig.. så e de ju bara.. o de vill han ju inte heller.. han har ju sitt på de torra :@



Haha nu vet du iaf vem den andra killen är o han e så underbart söt :) Hoppas vi ses nu om två veckor han o jag.. skulle va så ball :D weeii.. vi får väl se..



KramKram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela