Välkommen!

Hemma...

Publicerad 2008-07-19 12:48:58 i Allmänt

19 Juli 2008 - 12.37

Är hemma från jobbet idag...
knappt sovit nåt inatt..
mått skit.. tandvärk o massa jävla skalla värk.
 helt galet ont har jag haft..
till o med så ont att jag inte orkat kolla mobilen ens..
som hade stängt av sig inatt..
annars hade jag fått ett roligt samtal.. men men..
haha så kan de vara..
han ringet nog ikväll istället :)

när jag satte på mobilen idag på morronen så kom ett mess att han hade ringt men inte lämnat ngt meddelande..
nehe tänkte jag de var ju synd o inga mess..
 hmm undra vad han ville..
men behövde inte undra så länge efter att legat här o mått dåligt o fåt ttag på jobbet dför o säga att jag ej klarar o jobba så piper mobilen..
en jääävla massa gånger..
jag tror den fårr spelet o kollar på den.. 8 sms..
haha. .av honom.. e man söt eller..
gick dock inte tyda vissa av dom men vissa gick o dom blev jag glöad över.. vad e felet?
hur man kan vara så söt?
mot MIIIIG?
Just mig alltså?
 jao jag säger då de.. haha.. 
me like too :P
 de där föstår inte många haha ..
 äe nu e detta mest flumm..

Vilat lite nu på morronen iaf lyckades somna til lne timme när jag snakcat me jobet..
men e fortfarande helt död..
har packat lite inför sthlm :D
Faan ENDAST packat nya kläder.. hah.. skoj e de :)
 ler..
blir invgning av lala nya kläde risthöm typ :P
hahaha
Annars gör jag inte mkt.. sitte rsjälvklart o snackar me honom nu.. bakis ungen..
 men lika go för de :)

Ska snart hem till för'ldarnas hus o fixa me katterna o allt annat..
haha.. tråkgit men sant..

Uppdaterar väl senare ckså lr nåt :P

Min bror e snäll..
 han ska omformatera min dator när jag komerm dit..
så jag får bort allt skit..
har ju program som jag inte ens vet hur dom fnkar.. ?
Tesstat med flera skivor o bränna ut men sen funkar de inte ändå? bara ett exempel lisxom..
inte kan jag ringa o fråga heller :/
skulle väl säkert  ej svara om jag ringde?
eller skulle du de?
Tänkte eftersom vi messar lite grann nu o du tycker de e KUL..
haha ler..
jag snackar alltså om Rickard..
som dom som vet att jag fått min bärbara dator av Rickard förstår me ni andra kanske ville veta :P
haha

Nee ska dra nu

Ha de gott

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-19 16:27:02

Hihi...kul med nya kläder som du får visaoss när du kommer upp :) snart kommer du :)

Hoppas det blir bra med tandvärken....

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-20 10:34:06

Jaa de e skoj ler.. ni ska få se alla.. huihi.. håller på o packa lite efter hand som jag håller på o tvätta här hos mamma.. viss av kläderna har ajg ju hunnt använda ;) hihi...

mjo vi fr verkligen hoppas att tandverken går över..

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela