Välkommen!

En kille ... lyckat

Publicerad 2008-07-08 10:16:39 i Allmänt

8 Juli 2008 - 10.01

Haha jag e så lyckad...
Ibland får jag för mig i göra saker som jag lovar mig själv att jag inte ska.. haha..
men va fan man lever juh bara en gång eller hur?
haha vad de e jag gjort tänker jag inte berätta dock :P
Nyfikna får ni vara;)

Ahapp gårdagen var då med mamma o mormor o shoppade som jag skrev.. de blev lyckat de också..
blev ett par byxor o typ fyra tröjor..
 fin fint..

Bilder finns som vanligt i min bilddagbok!
 (inte bara på kläderna denna gången)

Efter stan så blev de ut till Flygsfors o hälsa på o fika lite där ute..
 med mamma o mormor såklart.. sen var jag såå trött så ville bara hem..
 så åkte hem till mig istälelt för o hänga med mamma o mormor hem..
får se om de blir ikväll istället..

Väl hemma så blev jag väl pigg som vanligt.. haha..

Så snackade med "en kille" o vi bestämmde oss för o träffas.. hahaha
typ 3 år sen sist.. men jag körde dit iaf.. hämtade upp honom vid stationen.. sen åkte vi hem till honom..
han visade runt mig i sin stooora lägehnet :P
hahaha.. gud vad tjat de var på honom.. men de var skoj :)
Sen skulle vi se film.. Mississippi brinner.. visst serru.. den skulle vara kalas bra..
men han skulle bara spela klart sitt poker innan han kom till soffan o satte sig o var sällskap med mig..
fem minuter skulle de ta.. o vi vet ju hur killar är så de tog typ 30 minuter :P
men de gick ju de också.. haha..
mitt inne när vi var som mest inne i filmen så ringer de.. 
"killens" syrra..
säger att hennes man o polare e på väg till "killen"..
 jahapp då var de bara o göra sig redo för mer folk.. sen kom dom.. satt där o lyssnade på när dom snackade massa.. fasdt jag hängde typ inte me ett skit.. föröskte koncentreera mig i filmen men de va rju omöjligt..
så vipps så var filmen slut o jag missade mer än halva :P
haha.. men iaf.. till slut stck dom hem.. o vi gick o la oss ;)
haha.. mys.. låg o snackade o lite sp till typ tre tiden nånting.. då fick vi för oss att äta.. så de blev rostade mackor.. men så fort vi gjort dom klara blev jag jätte dålig.. kallsvettades som fan o höll på o svimma..
så fick gå in i sängen o lägga mig en stund.. sen tyckete "killen"  jag ska föröska äta lite så jag går upp o han serverar mig en helt ny smörgås istället o lite mjölk.. sen mådde jag bättre :)
 .. Aja.. skit samma.. de var iaf gulligt gjort :)
Han tyckte ju inte jag kunde äta en macka som hade svalnat.. hihi awe..
sen la vi oss igen o somnade väl till slut.. haha..
så nu kom jag nyss hem iaf..
tvungen o sticka hem för jag ska ju träna nu vid elva :)

De var min gårdag de.. härligt värre.. ritkigt kul o ses igen.. haha..

Idag blirre Kalmar o shopping där med mormor o mamma.. haha.. härligt :D

Nee får la ta o byta om o äta lite innan jag ska dra vidare..

Ha en bra dag alla

På återseende!
//TucciT - som gör saker som hon lovat sig själv o inte göra ibland...




Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2008-07-08 11:00:18

Låter rätt kul det du, förutom att du mådde dåligt ett jag där såklart. :)

Postat av: David

Publicerad 2008-07-08 17:52:52

Tjihi...

Theres lilla vän vad jag e glad att höra att du e glad! Å ja jag e så nyfiken men sån e jag hihi...



Shoppa du så slipper vi det här i stockholm hahah



Kram från david

Postat av: Emil Adén

Publicerad 2008-07-09 10:11:28

Kul att läsa att du är så glad! :)

Syns snart!

Kram

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-07-09 17:56:50

joda de var skoj de var de :) ler

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-09 17:58:13

haha javisst man får inte deppa hela livet..

haha aaa du e nyfiken men de e inge hemligt så på de viset haha.. bara kul att folk e så nyfikna ;) O på tanke på honom ivll jagf ej skriva ut namn :) :P vi skyller på de iaf.. haha..



nehe du du slipper inte att vi shoppar i sthlm.. där ska de shoppas som bara den :D



Kram

Postat av: Svar till Emil Adén

Publicerad 2008-07-09 18:00:41

Javisst är de skoj :) ler.. man kan ju inte deppa hela tiden.. iaf inte visa de hela tiden :) Livet har gått vidare o jag måste säga att de e rätt skönt på nåt sätt o vara singel me tanke på dessa två dagar jag haft nu :) haha



Kram.. snart ses vi o jag längtar nåt otroligt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela