Välkommen!

Klubb igen..

Publicerad 2008-07-28 12:10:50 i Allmänt

16.57

DÅ var man hemma i lägenheten igen då.. vart på stan med Fredrik ju :)
De har vasrit trevligt o mysigt..
gick o kollade lite affärer.. slö kollade mest bara lite grann..
Sen gick vi o åt på en rätt fin resturang.. god sallad.. ler..
efter det tog vi o gick ort till gammla stan o gick lite på gatorna där o kollade för o sen gå till slussen o ta tunnelbanan hem igen :)
Har vart hemma typ en timme lr nåt..
Sitter o väntar på David som slutar jobba nu vid fem..
Vi ska till Sickla köpcentrum han jag o fredrik o kolla lite:)

Msåte se om jag hittar några skor.. typ flippflopp eller nåt..
har fått såna jävla skoskav/blåsor på mina lilltår..
Fick de efte rvi hade vart ute i fredags haha..
jobigt.. kan kanppt gå i mina skor ju..

Imon blir de o träffa erik typ hela dagen :D
spännande..
men jag e så fruktansvert nervös :P haha
men ska nog gå bra får vi hoppas..
han e ju också så himla nervös så..
hihi..

Nee nu ska vi väl sitta här vid våra datorer en stund till..
fredrik o jag..
sen kommer väl david om en kvart lr ngt :)
Då lbir de iväg igen..
haha.. de e ngt som ska göras hela tiden typ..
men ikväll blir de nog lugnt..
känns som jag behöver vara lite pigg i morgn :P
haha

Kram kram på er

På återseende!
//TUcciT



28 Juli 2008 - 12.03

Hej hej
Dax o uppdatera lite.. fast bara lite snabbt..
ska snart iväg med Fredrik o shoppa o äta lunch.. bara han o jag.. så mys :)
hehe..
:P

Hmm så vad har hänt sen sist då?.
jao igår var vi på Grönan..
liten besvikelse faktiskt..
var så himla litet..
men vi hade skoj ändå :)
var där nästan hela dagen deån dom öppnade till typ havl fyra lr ngt.. :)
Efter det gick vi till snaps o tog oss lite öl :)
Sen blev de o äta sen åka hem o göra sig iordning för fest..

Shit.. fest igen :P
haha..
festprissar nr 1 är jag o Fredrik :D
Men skoj har vi..
Bror o David åkte dock hem..
skriver mer om kvällen sen för hinner inte ritkgt nu :P

känner mig sliten.. haha.. strss hit o stress dit o öl hit o shot dit :P
hihi
skoj ksoj

trivs bra me o vara här uppe :D
Ler

Får se om söt erik kommer.. iså fall typ sne tikväl så vi får ses imon istället..
vi får se..
förstår honom samtidigt.. :/
Men trist om han inte kommer..
ag vill ju sååå gärna :D
Aja somsagt vi får se.. väntar på att han sa ringa nu ;)
Sanckade inatt.. så sweeet så de finns knappt :P

Nee nu ska jag se om Fredrik börjar bli klar så vi ska kila till tunnelbanan o åka in te stan :D
shopping shopping :D
hihi
se om man hittar ngtr idag :)

Hmm...

Vi har tagit de lugnt nu på morronen.. '
fixat lite me alla kort o så :)
 hihi..
vi kände att vi behöver varva ner lite grann.. särskilt pga mitt huvuvd o så..

nu skicka han bara för de . Fredrik alltså.. om vi ska dra på gk idag?
Vad e de?
haha jag har noll koll :P

Nee uppdaterar mer senare lr nån annan dag

Puss på dig..
Kram på er.. :P

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-29 02:09:21

awww:) hoppas du kommer träffa honom o att allt går suuuwwwperbra!



haha gk... gay klubb sikkert:)haha

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela