Välkommen!

Kraaam

Publicerad 2008-07-05 23:19:49 i Allmänt

du är min största skatt
du gör mitt hjärta glatt
och när vi kramas är jag din. din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

min kärlek är så stor
mitt hjärta du bebor
och när vi kramas är jag din. din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till

och om du reser bort
blir längtan väldigt kort
för jag är alltid vid din sida. din kramis, din kanin
la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la la

du är min största skatt
du gör mitt hjärta glatt
och när vi kramas är jag din. din kramis, din kanin
du är så söt, jag blir så glad
vi kan kramas varje dag
du är så söt och det jag vill, att få en kram kram till


Så jävla söt... jag blir helt varm <3

Skriver mer om dagen imon lr nåt.. orkar inte nu.. hänt rätt mycket.. o udda saker idag :P

Puss
På återseennde!!
//Tucci<t

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-06 10:04:10

Men Therese!!!

Vad är det som händer i ditt liv?

Något rolitg och härligt hoppas jag :) Nu får du allt berätta för lilla mig...vem vill du krama och vad gjorde du igår????



David som e så nyfiken så han vet knappt

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-06 10:38:25

Hahahaha de e en p´t David ;) som jag tyckte v ar mysig...



jadu.. igår slog jag mig en jävla massa



hahahaa du e så go :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela