Välkommen!

Mamma o mormor o jag :)

Publicerad 2008-07-07 12:58:48 i Allmänt

7 Juli 2008 - 12.53

Ahapp måndag igen då.. känns som de e typ fredag haha.. blir så när man jobbat hela helgen..
Guud vad mkt de e o gör apå jobb nu..
de känns..
Känns också att jag jobbat fyra dagar denna veckan.. mkt jobbigt för mitt huvud..
men de får gå..
Nu är jag iaf ledig tills Fredag igen :)
Skööönt

Idag blirre stan här i Nybro med mamma o mormor :)
Vi ska titta lite gå o käka lite kanske o så :)

Imon blir de nog Kalmar o Öland med dom :) Vi ska bara ha de mys o gå o titta lite.. möjligen shoppa lite med ;)
haha

Vet inte ritkigt vad jag ska skriva.. skulle bara uppdatera lite grann :)

Sitter just nu o snackar med Bella.. Victors (exets) lillasyrra... söt prick de där :)
 haha..
men tiden den går..
att de e så många år sen är svårt att förstå...

Ska nog gå o äta lite jordgubbar me mjölk nu innan vi ska bege oss iväg :)

Hoppas att alla får en fin o underbar dag :)

Pussendå :D

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-07 13:21:45

Jag hoppas verkligen att ni får en underbar dagt...trots värdet, här regnar det tyvärr :(

Snart kommer anders och kurt...



Vilken fin bild :)

kam

david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-07 13:41:36

Jao de hopas jag me .) här e de sol o fint så vädret ska jag inte klaga på :)

okey trevligt me lite besök.. hihi.. fan..kom på en sak nu.. varför åkte inte jag me dom upp? är ju ledig tills fredag.. fan me.. de kom jag på nu.. suck..



Tack så mkt.. hihi ja hklippte bort dej ;)

Kram Tess

Postat av: David

Publicerad 2008-07-07 14:16:49

så fuskit att ni har sol!!!!!



Jag har klippt bort dig med och använt det på mig :)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-08 10:21:17

haha aa fast de regnade här också sen...



okeey hahaha..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela