Välkommen!

Min egen säng...

Publicerad 2008-07-10 10:38:02 i Allmänt

10 Juli 2008 - 10.30

God morgon alla glada :)

Idag på morronen vaknade jag i min egen säng i min egna lägenhet.. var lite tråkigt faktiskt.. men rätt skönt ändå :) Direkt ner i tvätten blev de o nu e jag i full gång o tvättar.
Har as mycket tvätt så de blir ett antal maskiner idag.. tror inte ens jag pallar med o tvätta allt.

E rätt slut idag.. hände nåt igår kväll..
helt plötsligt bara så fick jag as ont i min mage.. aldrig haft så ont.. de gjorde inte ens så ont efte roperationen..
Jag bara låg o grät o kved som fan.. gick knappt andas för de gjorde så ont..
Känndes ungefär som att hela operationssåret inne i magen sprack upp..
 otäckt var de o ont gjorde de..
men de försvann efter ett tag iaf..
Men idag e jag öm när man tar på magen o de känns konstigt.. men inte alls som igår.. tur de :)
Får väl föröska äta lite frukost snart tror jag,,
Men e rädd att de ska göra ont.. men äta måste jag juh.. :)

Jahapp då e de bara 14 dagar kvar till jag åker iväg :)
Sååå mkt jag längtar alltså :D
Ler
De ska bli så ärligt så de finns inte :)

Idag blir de systemet.
dyrt dyrt..
men måste han lite sprit o grejjer tills på Lördag då de e brölloppsfesten :D
Skojsigt värre ska de bli :)
Hoppas jag iaf :)
Men de tror jag nog :)

Nee äta ett knäckebröd o sen sticka ner till tvätten igen :/
Så jävla tråkigt de e o tvätta egentligen..
Tycker inte ni de? :O

Ha de gott alla..

Jag återkommer säkerligen lite senare igen :)

På återseede!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-10 12:38:06

Det åter inte så bra det där med magen...hopppas inte att det håller i sig bara.

Tvätta e ju ganska surt men det sköter ju sig ändå ganska bra sjäv....



E de bara 14 dagar kvar nu...hii....JAAAAAAAAAA

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-10 13:31:49

Nöe de va rinte kul de me magen men de e bättre idag iaf :) jao tvätta e inte de roligaste men de e ju inge ansträngande :P



Jap bara 14 dagar kvar.. weieii haha

Postat av: Amanda says hello again!

Publicerad 2008-07-11 13:15:01

svar..haha jaa det e la bara jag som e trög:P



usch va hemskt det lät me magen då:S du får fråga läkarna om det e normalt att det blir så:/

kram

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-12 10:35:59

svar på blogginlägget: det är tyvärr många som har ont av att jag har barn... å säger en hel del faktist... som att jag inte älskar mina barn å inte ta hand om dom å att dom borde fått en bättre mamma m.m.

Postat av: Svar till Amanda says hello again!

Publicerad 2008-07-13 15:54:46

haha näe da d e la inte trög :P



Mjo men har kommit på att de e nätter jag inte kan äta :( suck.. testade äta bara nn jordnöt hos mamma igår o då hände samma sak.. förmodligen e de att de e flr årt lr nåt så de fastnar.. suck.. eller mer troligt så e de gallan som jävlas med mej nu också.. blir så trött.. men men...



kram

Postat av: Svar till Linda

Publicerad 2008-07-13 15:59:27

jasså de e juh för fan sjukt att mnniskor kan vara så himla elaka.. usch..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela