Välkommen!

Mina neeeeerver

Publicerad 2008-07-29 02:11:41 i Allmänt

01.55

Mina nerver e fan inte o leka med nu.
är så nervös så de fins inte typ


erik kom till stockholm idag..
rätt sent..
så i morgon så blir det en heldag med Erik,,,
det  ska bli så underbart skoj attt få träffa honom,
Hoppas så innerligt att de kommer bli bra,,, ¨

nene går inte skriva nu.... tagit alla mina tablettter så somnar förhoppningsvis rätt snart..'

så... god natt med er

tycer ju om erik så vill verkligen att det ska funka liksom..
varje gågn vi pratar så e han ju så söt.. som mu tex när vi pratade säger han att "som jag sagt innan så spelar filmen inte så stor roll bara jag får vara med dej"
s¨nna saker säger han o de gör mig glad iaf...

ändå e jag så nervös.. fattar inte de.. men känns ändå bättre nu efter vi snackat i tele typ oaf över en timme.. han verkade så himla hlad o possetiv så de känns ju brfa:)

<nee försöka sova lite..

Puss på er

på återseende

//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela