Välkommen!

Nervös till max..

Publicerad 2008-07-29 12:01:37 i Allmänt

29 Juli 2008 - 11.55

Shiiit vad jag e nervös..
Vet inte hur jag ska klara av detta..
Idag gäller de verkligen..
Ska möta honom i gammla stan tror jag..
Väntar bara på att han ska ringa o säga att han e vaken :O
skickat mess.. men inge svar...

Hmm..

Så det blir att mötas vid gamla stan som sagt..
gå runt o kika lite..
kanske ta en glass eller nån fika o så..
sen ska vi kanske gå o ta en öl på någon ute servering typ..
käka lite också på nån resturang lr så..
sen blir de bio också förhoppningsvis..
mammamia :D

de är väl ungefär så som dagen ser ut som vi sagt iaf.. sen får man ju se liksom :)
jag hoppas verkligne att det ska gå bra ler..

men de har ju börjat bra.. inte..
Skulle ta på mig bhn jag ska ha.. suck tror ni inte bh bandet sprack.. tur jag hade ne bh till md mig..
men inte lika fin :( suck

Sen skulle jag ha ett turkost linne under ett annat linne.. sen passade de inte alls såg jag så fick ta ett vitt..
letade o letade o hittade bara ett lite äldre som e inte så fint.. men fick ta de..
men nuuuu hittade jag de nya vita som jag hade tänkt först.. så nu lev de bättre de med iaf :) hihi

Var o köpte mig nya skor iår också så jag kan gå ordentligt.. ler..
dom var fina.,. men jag ville ha vita o de fanns självkalrt inte.. så fick bli bruna..
ni som känner mig vet att jag måste ha samma färg på skorna som kläderna.. mene aa de gick ju inte.. så nu får de bli såhär..
tror inte han bryr sig så mkt om det iof :) bara jag själv som tänker på sånt..

Jag sitter här o skakar o svettas o e allmänt hyper nervös.. haha
jag e ju som jag e..
ler

Neee om man ska ta o göra nåt så man slipper sitta o tänka.. hmm.. men vad?

Aja.. men jag uppdaterar imon lr ikväll lr så..

Ha en bra dag alla, det hoppas jag att jag ska få :D

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2008-07-29 16:49:26

Hoppas allting går bra idag och att ni har riktigt trevligt i värmen! :)



Kramkram

Postat av: David

Publicerad 2008-07-29 19:58:26

Hoppas ni hade så trevligt så ni ska ses igen :) jag vill ha full rapport imon..OK!



kram david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-30 10:52:16

Joda vi hade skit trevligt.. o vi ska ses igen :D idag juh :D najs;)



Keam

Postat av: Svar till Therese

Publicerad 2008-07-30 10:53:08

Hejsan



Joda allt gick jätte bra o vi hade super trevligt :) ler.. ska ses idag igen :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela