Välkommen!

Omogen

Publicerad 2008-07-22 10:49:42 i Allmänt

22 Juli 2008 - 10.40

Hej alla glada.. lr vad ni nu är :P

Haha jag kan inte annat än o skratta åt en person..
så omoget o barnsligt o göra såhär..
haha..
 jag har inget emot de.. inte på de att personen gör såhär--.
 men har emot de på vilket sätt de görs på..
jag tycker bara det är så omoget o töntigt o barnsligt..
 hmm e inte barnsdlig o töntigt typ samma ord?
hahaha..
Aja de e iaf vad ajg tycker o mer kommer ag inte skriva..
för jag hat fattat nu..
 haha..
 i get over it..
eller jag har redan komit över det..

Idag ringer telefojen istället..
blev inte i natt..
men de gör inget.

idag kommer även föräldrarna hem..
så jävla skönt..
orkar inte me dessa jävla katterna längre..
usch o fy..
kliar o rinner överallt (näsan o ögonen) :P
o ändå e jag helt tept..
hata hata hata

aja

Två dagar kvar sen blir de storstaden :D
weeii så jag längtar :)
de ska bli skönt..
synd bara att man måste åka förbi alven viss håla o byta tåg? :O
minnen.. för livet..
de e inget jag sticker under stolen med..
jag ville bo där..

Ingen kommer fatta vem jag skriver om här typ..
o då får ni undra..
för jag tänker inte lägga ut några namn..
jag visar respekt för folks önskningar..
även om de inte visas respekt tillbaka..

Ha en bra dag alla..
 nu ska jag ta o ge katerna mat o dona med precis allting så jag kan dra sen..
 måste ju hem till min mobil laddare om han ringer sen hihih..
har inge batteri på mobilen nu..
bara liiite..
så nyss skickat ett sms med väl valda ord till en viss person..

Usch förlåt e bara så irriterad på folk som byter personlighet över en halv dag..
o liak trött e jag på dessa katter som ska hoppa upp på mig hela jääävla tiden..
usch

Ring mig nu så jag får bli lite glaaaaaad.. ;)

Ska nog gåp upp till min bärbara dator o fortdsäta lkadda upp lite bilder på face.. :P
haha

Nee ha en bra dag alla som sagt, jag återkommer

på återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-22 16:41:41

haha DU OXÅ jag e oxå trött på folk som ändrar personlighet...



hihihi han e hemlig han:)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-22 21:36:40

Jao jag e trött på de som fan.. usch o fy..



jasså hane hemlig han.. hmm då borde ja ju veta vem de är då :P

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-22 21:57:53

mm ok:( finns om du vill snacka om nåt vetu:)



haha nej de vetu inte re:D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-23 11:54:56

Jao tack så mkt gumman...

vi snackde ju ne del igår

hahaha..



näe men nu vet jag vem han ör ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela