Välkommen!

Onsdag...

Publicerad 2008-07-02 11:58:21 i Allmänt

2 Juli 2008 - 11.48

Herregud vad triden går.. var nyss måndag o nu e de redan onsdag.. imon torsdag o jobb..
Aha gårdagen var ju speciell..
Fick reda på mycket o blev ännu mer fundersam..

Var väldigt nära o åka inatt till honom.. men ngt stoppade mig o jag blev trött så hade inte orkat.. Iof fick jag sova hos honom men ändå..
blev missuppfattningar så de blev inge av det..
Messade en himla massa istället..
mest att jag tcker de han gör e så FEEEL.. o de står jag för..
Är jag verkligen den som åker för o träffa nån som har ngt på g me nån annan?
Underar de jag..
Även om de i första hand var för o prata öga mot öga.. men han vill även bevisa för mig att jag e het?
underar som en flundra hur de hade gått om jag åkte.. men nu gjorde jag inte det..
O idag kan jag inte för ska jobba imon juh..
nån annan dag kanske? vem vet..

Ahapp idag så skulle jag behövt städa, men känner inte för det..
ska nog in till Kalmar istället o kolla lite :)
Skickade mess till Veronica nyss o fråga om hon vill ses... :D
*hoppas*

Nee gå o äta lite frukost kanske? Får bli kräm o mjölk idag tror jaf :D
*smaskens*
Länge sen jag käka de nu.. så.. aa de får de bli...

Haha jag.. dejt?.. han?..
Vi får se..
jag tror inte på de..
men man får la ge vissa en chans :)
Men han lurade mig förra gången om att han var intreserad av o ses.. hmm..
varför talar han sanning nu då? ;P haha..
what evey.. shit the same liksom..
haha ingen som fattar vem jag snackar om..
En som läser som vet vem de är.. eller vt nog inte vem de är men hon vet ändå vem han är.. nu jävla blev de krångligt här :P
de e skoj haha..
 R vet också vem de är.. han tycker inte om honom.. men vad gör de?
Haha bara träffa nya människor kan väl vara skoj :)

Fick massa komplimanger igår.. haha.. söta fråknar till o med fick jag höra.. skratt..
jag hatar ju verkligen dom..

Nee nu ska jag snacka lite här.. kom en intressant människa o börja skriva.. plus Elin då :D
 som alltid e intressant o rolig o ställer upp..
TACK FÖR IGÅR vännen

Puss Puss på vissa ;)

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-02 15:11:26

Hej hej!

Kul att du får många kommentarer på korten det e du värd. Du e jätte fin på dom alla :)

Vem e det du pratar om...david nyfiken...hihi du berättar när du vill.

Nej du ska inte åka till R, det tycker i alla fall inte jag. men min åsikt kan du skita i om du vill jag bryr mig bara om dig.

ut och roa dig! Det ska vi göra i sthlm...där finns det många fina grabbar. Du och jag är ju bra på å titta på dom hihi



ha det bäst

kram

Postat av: Svar till Anonym (David)

Publicerad 2008-07-02 20:33:51

Heej..

Vil lbörja med o säga att de e FEGT o inte våga skriva vem de e som kommenterar utan att man msåte skriva de som annonym:P hahaha asg



TAck hihi aa de e skoj o fått många fina kommentarer på korten.. de behöver jag :)

Tack så mkt. du e också fin på dom ju :)

Haha de får tiden utvisa vem de är du ;) haha.. hans o min hemlighet än så länge ;) men du vet vem de är så mkt kan jag säga.. haha

näe jag vet jag borde inte åka till R.. mene aa.. tycker bara allt e så jävla sjukt.. men men..

haha aaa vi ska kolla killar i sthlm :D du får hjälpa mig o ragga lite haha.. men dom får inte vara gay ;)Jao vi har ju rätt bra smak du o jag.. iaf har du de ibland.. hahaha finns ju undantag dock ;)..



Ha de bäst du med.. Kramis.. Saknar er redan :( Gått på stan allades ensam idag o shoppat :) Kram

Postat av: sara

Publicerad 2008-07-03 00:33:50

hejsan..

har samma problem med min fd. har du något tips om vad man ska göra?

Postat av: Svar till Sara

Publicerad 2008-07-03 11:10:10

Hejsan..

vem e du då?

vilket problem menar du att du har samma med din fd?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela