Välkommen!

Party så de smäller om det..

Publicerad 2008-07-16 17:48:56 i Allmänt

16 Juli 2008 - 17.21

Paaaaaaaaarty säger jag bara...

Var bjuden till Elin o Andreas igår på gill party..
dom har ju köpt hus o så fyllde Andreas år..
Skulle egentligen inte dit..
men sen när jag fick veta att jag slapp åka till jobbet idag på mötestiden så ringde jag Elin o sa att jag kommer.. Bangar inte på fest liksom..
var dock på väg till öland då o allt blev svin stressigt.. haha..
Åkte till Öland.. in o ut snabbt som fan i affärerna..
köpte mig en t-shirt o ett par vita jeans..
sen gick jag in  blommaffären..
shit vad svårt de var o välja vad kag skulle ge dom för blomsterarrangemang..
men till slut bestämmde jag mig..
Gick ut i bilen o stälde in de fina blommsterarrangemanget..
Var röksugen som faaan.. hade ingen tändare..
 in igen för o springa in på Ica i köpa tändare.. 40 meter kö o jag konstaterar direkt att här hinner inte jag stå..
 så ut i bilen igen..
 irriterad för jag inte rökt o varit sugen i sådär 3 timmar nu.. ut i bilen.. kör iväg..
blommsterarrangemanget ramlar o allt åker ut.. blir ännu mer irriterad..
o stressad till max..
får köra hela vägen till rasta i kalmar med blomman i ena handen..
vid rasta stannade jag o fixade så den kludne stå utan o välta igen..
kör snabbt som fan hela vägen hem.. springer upp i lägehneten..
Byter om fort som fan o sminkar mig på typ fem minuter..
sen fixa till blomman så de blir ordentligt igen.. stoppar den i en tight påse så den inte ska ramla o gå sönder en gång till..
ut i bilen.. cabbar ner.. o kör iväg som ett skott..
hittar inte vägen till Elin..
ringer massa gånger..
kör fel två gånger..
men efter ett tag så kom jag iaf fram..
o då var de precis lagom till att maten var klar :)
Hälsar lite strassat på alla med bara ett hej.. sen sätter vi oss o äter.. gott gott var det :)
Sitter o super lite till maten.. lr nån öl bara..
sen drar de igång..
 shot hit o shot dit..
blir dragen typ diekt..
tycker allt är skit skoj.. börjar spela kubb..
haha
de gick ju som de gick men jag fick iaf ner två i ett kasst o dom flesta blev lite imponerade :P
haha..
går o shottar under tiden vi spelar.. blir ännu mer dragen.. snackar me allt o alla..
blir slagen över kinden o ögat med en kubbpinne..
 ajaj de var inte skönt..
men full som man är så reagerar man inte som man hade gjort om man vore nykter :P
haha..
Dåligt samveta fick killen som gjorde de.. haha..
typ vid elva stack dom sista hem :O
What liksom.. kl är bara barnet.. fan vi fprtsätter supa..
 då e de bara jag Anreas Elin o en kille till..
vi sitter o snackar massa.. spelar lite kubb till.. har allmänt skit skoj :)
 Tar masssa jävla fylle kort.. haha.. ni ska bara se..
titta i min bdb  där ligger de massor :)
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html

Vid två tiden lr ngt ska Andreas o Elin lägga sig.. äe va fan inte än tycker han den andra o jag ..
så vi är uppe ett tag till.. var ute o snackade o rökte sen till slut bestämde vi oss för o gå in o lägga oss vi också..
gick upp där uppe där vi skulle sova.. där Elin så fint hade fixat våra sängar..
haha..
den tjejen tänker tydligen på allt konstaterade vi.. men de var inte mer med de.. vi la oss iaf.. :D
haha
Vid kvart i sex ungefär sa vi god natt o somnade..
Vaknade tio idag på morronen av att hans jobb ringde.. så vi gick ner..
Elin hade precis gått upp hon också..
Bakiis som faan vad både han o jag.. Inge kul bakfylla.. men vad gör man..
konstaterade att jag verkligen inte var körklar..
satt ute o snackade massa..
sen drog killarna o Elin o jag satt o snackade om vad som hänt o lite sånt;)


Sen äntligen kommer killarna tillbaka.. med ytterliggare en kille som också var på festen..
Så åker vi iväg o ska käka.. de var väl rätt så gott..
tur den tredje killen var med så han kunde käka upp min mat också..
haha..
sen åkte vi hem igen.. satt o snacka i trädgården.. sen körde jag hem..
typ vid tre tiden lr nåt sånt..
De var vad som hände igår de :D
haha..

Nu sitter jag ute hos mamma o pappa.. eller aa i deras hus.
precis ätit lite så ska väl ta o tömma alla lådor nu o gå ut o vattna blommorna o ge firrarna mat..

Vill bara passa på o tacka Elin o Andreas för en super tevlig kväll :D

På återseende!
//TucciT


Liiite av alla bilder som tog igår..
haha

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-16 23:24:45

hahahaha galet:) jävla oflyt du hade då:) köer o blommor som ramlar o grejer som hamnar i ögat...fint det! :)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-17 12:06:41

haha visst e de galet :) haha aa jag har oflyt me allt tycker jag ibland :P haha.. men kul var de:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela