Välkommen!

Semester :D

Publicerad 2008-07-21 00:07:47 i Allmänt

21 Juli 2008 - 00.00

Jaha då har man semester då..
känns jävligt gutt :)
Vart o jobbat nu ikväll..
 men guuud sikken kväll..
totalt kaos..
o nu när jag kommer hem o ska ta av mig mina byxor för o göra mig klar för sängen...
vad märker jag då?
Jooo jag har kört hem med nyckeln till jobb bilen..
suck..
så får köra in med den till jobbet imon hahaha..
saknar mitt jobb så mkt så jag måste åka dit första dagen på min semester vettni :P haha
tankspridd o klantig är precis vad jag är :P
Köra fyra mil in te jobb eftersom jag e i Örsjö..
för o lämna jävla bil nyckel sen fyra mi lhem..
haha..
snacka om onödigt körande..
men de man inte har i huvuvdet får man ha i benen o de var precis va jag ahde..
i byxfikan på benet..
haha..

Aja annars har de inte hänt mkt idag..
var o träffade Bengan..
de var trevligt..
fast bara lite snabbt..
ska ses imon igen förmodligen..
Rickard kommer inte..
haha..
en annan dag så..

Nee u ska jag snart ta o sova tror jag...
inte blviit mkt sömn i helgen tyvärr..

Men måste ju snacka klart med söt först..

Puss på .... .......

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-21 09:52:21

va fin din blogg blivit girl!!! :) niiiice..

Postat av: David

Publicerad 2008-07-21 20:08:09

grattis till semestern min är slut nu och har börjat jobba igen :(

nu är det den veckan vi har väntat på för då kommer du :)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-22 10:26:05

Aw tackar :) hehe mjo dine juh slut nu. men men.. inte mkt o göra åt..

aaa nu e äntlugen den veckan här.. men blev himla besviken när jag såg att de inte e förens på torsdag jag åke.. men men bara två dagar kvar :) lovely.. kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-22 10:27:22

Taaaaack tjejn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela