Välkommen!

Shopping

Publicerad 2008-07-03 11:38:49 i Allmänt

3 Juli 2008 - 11.28

Igår blev de shopping på massa rea i Kalmar.. hehe..
Heeeelt ensam gick jag där o tittade för mig själv..
Men de blev en del shoppat iaf..

Två Bh:ar.. fan kupstorleken krymper ju inte .. bara runt om.. haha.. hade 90 innan nu har jag 75..
 så de känns heeelt okey :D
Kupan ligger kvar på DD för er som vill veta de... skratt

En kortarmad skjorta.. Grön med lite rosa ränder i.. skit snygg enligt mig själv.. alltid velat ha skjorta men inte vart så fint när man varit så fet.. iof e jag de fortf tycker jag men visst när jag shoppar kläder så märker jag ju skillnaden :D

Ett Linne.. som jag tänkte ha under skjortan.. ett vanligt rosa bara :)

Ett linne till... med lite mönster i.. går väl i grönt vitt o orange om jag inte minns helt fel :P

En topp.. jätte söt.. utan axlar.. som går i görnt vitt o gult :D weeii

O sist o minst en tunnika/klänning :P .. Svart med mörkgråa mönster.. jätte fin :)
Ska ha de på mig idag.. ska till kvantum o köpa ett par svarta tajts o ha till :D

De var nog de jag shoppade.. om jag inte glömt nåt.. hehe.. bilder finns självklart :P
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html

Aha idag e de ju jobb som gäller då.. var helt säker på att jag skulle jobba på morgonen..
så jag ställde alla väckarklockor.. vilket är tre st.. o gjorde allt för o bli trött typ..
sen ringde Elin..
så jag gick upp o tog mig ett bloss o lite så.. sen skulle jag bar akolla hur dax jag slutade idag..
haha då ser jag att jag jobbar kväll..
sikken tur att hon ringde.. o sikken tur att jag av en ren slump kollade allmenackan :D
Så de var bara o stänga av alla väckarklockorna igen o sen kunde man ligga ett tag till i sängen o snacka me folk o se sex and the city :D weei

Tror de e jag o två semestervikarer som jobbar ikväll.. shit.. hur ska detta gå? :/ Lite nervös..

Sitter o äter lite frulle nu.. ett halvt knäckebröd.. mår så illa om morrnarna nu :/
Kanske hör till iof men de e jobbigt.. hoppas de avtar snart igen...'

Nehe om man ska ta o fixa frillen o köra till Kvantum en runda.. :)
Så kanske man hinner vara ute i de fina vädret en stund sen innan de e dax o köra in till jobbet..

Ha de bra alla läsare :)

Pusss Pusss

På återeseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2008-07-03 14:05:39

jätte fina köp du gjort=) Jag vill jag också..hehe kollade på din bildblogg! Trevlif dag kram

Postat av: David

Publicerad 2008-07-04 10:16:17

Det är så härligt att se att du är glad, att du hat fått shoppat, det som du har längtat efter så länge. Du lyser med dina nya kläder och saker.

Fortsätt så kommer du bli ännu starkare... :)



Kram david

Postat av: Svar till Mikaela

Publicerad 2008-07-04 11:16:36

Tack så mkt :) Jasså du kolalde min bildblogg ler.. så trevligt :) Ha en trevlig dag du också :)

Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-04 11:19:58

Aw.. visst är de :) Fast om jag egentligen är så himla glad vet jag inte men jag frösöker.. inatt var de jobbigt.. men nu e starka Tess tillbaka..

Aaa de e skoj o shoppa.. synd bara man inte har mer pengar hihi.. men i Sthlm sen då ska jag bara slöööösa :D weeii.. jag längtar så de gör ont.. vill att ni ska bo nämre.. mkt nämre.. mår reda dåligt för hur jag ska ha råd o hälsa på er mer än en gång om året med dom priserna som är :/ Aja de fixar sig kanske på nåt sätt..

Jaa jag ska bli ännu starkare.. Får ju massa snälla kommentarer till mig på msn o sms nu varje dag;) haha de du :P

Kram på dej .. hälsa brossan.. jag saknar o älskar er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela