Välkommen!

Skoj...

Publicerad 2008-07-02 00:18:01 i Allmänt

00.10

Fått fina kommntarer här i min blogg idag om mina kort...
glad jag blir...
de förgyller hela dagen ska ni veta :)
mitt jsälvförtroende e ju så jävla kasst så de behövs :)
Så tack för alla fina kommentarer :)
o Tack till den som tycker jag e het.. haha.. :P
inga namn inget ont ;)

Sitter här o snackar me en gullig grabb hahaha...
han fular sig mest..
varför bor alla så långt bort?
Kanske kommer hit iaf..
den som lever får se..

en sak har jag funderat mkt på idag..
HUR ska jag kunna lita på en kille igen? de e skit jobbigt..
så fort nån säger nåt snällt så slår jag ifrån o tror dom ljuger..
hmm de kommer bli tufft o lita på nån igen :(
Förslag på hur?? Hur man gör de lättast??? finns de??

Nee ska snacka vidare nu :D

Ha en bra kväll alla

Puss Puss

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2008-07-03 01:32:34

om du får nått förslag så berätta gärna för mig..för jag förstår inte hur jag ska kunna göra de i eller.

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-07-03 11:11:27

Hej..



näe jag tar inte hur man ska kunna lita på nån igen efter allt.. de kommer blir jääävligt tufft... både för en själv o killen man blir tillsammans med :/

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela