Välkommen!

Städ..

Publicerad 2008-07-23 12:08:37 i Allmänt

16.08

Weeii nu kom han :) På msn alltså hahaha
jag e flumm idag..
vill kl ska vara mer nu så jag kna åka :O
snart systemet iaf..
men nu lär jag vara fast vid datorn lite :P
haha
ni kan ju undra varför :P

Kan man vara sådär söt :O
"

/\ Therese /\ - Du är så söt, i hoooope that i see you soon.... säger (16:08):

okeey haha... mjo... men de gör inget bara massa fula kort haha

Larsson säger (16:08):

ok nä vissa kanshe men sen kommer det kort på dig då blir det fint"

Shit.. haha.. glad jag blev.. han tyckte de lät smörigt.. vad tycker ni? :P


Gjort mig iordning lite nu iaf..
så behöver inte stressa.. skönt de:)

näe ha inge o säga..
lite fula bilder..
Puss




O så en bild på tröjan jag fick av morsan härromdagen haha, hon tyckte den var skit ball :P




15.17

Nu har man städat massa.. men har lite diska kvar o så.. suck
skura golven me.. men tror inte jag pallar de haha..
precis duschat.. härligt..
blir grill o bira ikväll :D gottit värre..
Med Elin, Andreas och "ångest-killen"
härligt värre :D
Så ska väl ta o bege mig ditåt vid lite innan halv sju.. ska vara där lite efter sju så de blir nog lagom ler..
får bli o sova där :D
hihi

Saaaknar nån på msn :O
tror jag blivit knäpp på ritkigt..
Du e så söt Erik, jag hoppas att du kan fixa så du kommer till mig i Sthlm så vi kan ha skoj ;)
haha..
vår dejt ju ;)

Nee om man ska gå o göra sig iordning o åka till systemet..
har typ inga snygga kläder o ha på mej :O
Allt e ju nerpackat som ska med till sthlm..
hmm jajo men de får duga ändå haha..
e ju ingen speciell där så vad gör de? ;)
tihi

Nee gå o sminka så var de ja :P
Kram på er
Puss på dej

På återseende
//Tuccit




23 Juli 2008 - 12.06

Jap idag blir de mest städa o packa de sista :)
Imon åker jag.. de ska bli underbart skönt..
E dock lite förvirrad?
hmm..
Jao vad ska jag säga..
Städar som sagt o e väl bäst o fortsätta me de så att de blit gjort..
annars e risken att jag fasnar här väääldigt stor..
Är de väl iof iallafall eftersom jag snackar me Erik..
mene aa..
haha..

Städa var de ja..

Ha en bra dag

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-23 16:39:41

Du är bara för härlig tessan!

Skit i städningen den du ska ju ändå åka hit snart ;)

Ägnad ig åt Erik han verkar göra dig lycklig och glad. Hoppas han kommer upp hit!!!



Kram

David

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-23 17:11:17

Haha jag är de va? :P ler..

haha mjo men roligare o komma hem till ett rent ställe ;) haha...



ska jag ägna mig åt Erik tycker du? ;) haha de gör jag..



mjo jag hoppas också att han kommer till sthlm.. men vi får som sagt se :)



Kram Kram saknar dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela