Välkommen!

Super lyckad dejt-dag :D

Publicerad 2008-07-30 11:10:24 i Allmänt

12.43


12.43

Sitter bara här o väntar o har de tråkigt..
vill han ska bli klar så jag kan träffa honom NU :D
haha

Brossan kom hem nu iaf.. ska bara duscha sen åka iväg igen..
han jobbar ju med Pride o de..

o Snart kommer Fredrik upp här igen :)
Med rnetvättade kläder til mig..
aw.. så snäll o tvättar åt mig ;) hihi
Sitter o snackar me Caroline.. nån som får tiden o gå lite :)
 hih skoj skoj..

Neee fixa sig de sista kanske så man e klar när han ringer..
Puss Kram

På återseende!
//TucciTur



30 Juli 2008 - 10.57

Hejsan alla glada
Idag e de en mkt glad Therese som skriver :)

Var ju dejt-dag igår..
Mkt lyckat måste jag säga, han var lika söt o gullig i verkligheten..

Möttes på slussen.. tog evigheter innan vi hittade varandra.. jag gick ju typ vilse :P
Men tills slut så hittade vi varadnra o då kände jag igen honom på långt avstånd att de var han o de började pirra i magen när jag såg honom :O
Så söt o snäll..

Sen gick vi typ 1½timma non stop..
sen blev de o sätta sig på en uteservering o snacka o ta lite öl...
sen blev de o gå en massa igen..
gick på mysiga vägar o ara snackade o skrattade o så :)..
sen blev de o gå o dela en pizza o satt döär o hade trevligt..
sen blev de bio..
Mamma mia..
Bra film, men jag hade förväntat mig att den var bättre..
Men vad gör de.. den var ju bra ändå :D

Efter de gick vi ut o jag höll på o frysa så då fick jag äntligen mina efterlängtade kramar o vi sto mest opratade o kramades o sånt..
sen gick vi lite o satte oss på en bänk.. satt där ett tag..
sen gick vi o kollade när tunnelanan gick oså satt vi där o väntade..
sen kom hnas tnnelbana o han åkte iväg :(
snyft.. :P
var inte kul.. men vad gör man? :P

sen satt jag o väntade på min tunnelbana som gick tio minuter efter..
sen åkte jag hem hit till Hammarbyhöjden o satt här o väntade på Fredrik o hans polare o snackade me Erik i telefonen :)
 sen gick jag me dom hem...
Måste ju Röka me Fredrik varje natt han kommer hem o har festat :)
Man kan ju inte bryta det mönstret nu inte :P haha

sen blev det att lägga sig o snacka med Erik igen på msn..
om dagen o så..


o att vi båda längtade idag tills vi ska ses igen :D Ska bli ritkigt trevligt :) hihi..

Nee nu ska jag föröska vara lite social me Fredrik som sitter här mitt emot mej me sin dator :P haha..
Msåte börja fixa iordn ing mig också så man e lite fin ;)

Puss o Kram

På återeseende!
//TucciT som är si homla glad o de pirrar i min mage :O

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-07-30 11:45:33

Vad kul att det gick bra på dejten! :D Krams

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-30 12:52:51

glad för din skull<3

Postat av: Majja

Publicerad 2008-07-30 18:05:45

Gud så kul :)

Postat av: Svar till Ida

Publicerad 2008-08-08 09:33:29

Javisst e de skoj att de gick brs på dejten.. ler.. men vi får se vad de blir av de.. Kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-08-08 09:34:44

Aw tack.. jag e också glad :) men får väl se hur de blir me allt me honom o mig;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-08 09:36:54

Javisst e de kul :D så nu får vi se vad som händer här näst :)

Postat av: Svar till Majja

Publicerad 2008-08-08 09:37:06

Javisst e de kul :D så nu får vi se vad som händer här näst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela