Välkommen!

Två killar o jag ;)

Publicerad 2008-07-09 17:26:01 i Allmänt

9 Juli 2008 - 17.16

Hej hej...

Nu vart de ny dag igen :)
Gårdagen blev de Kalmar o shopping med mamma o mormor.. blev en del shoppande igen :)
Kul kul.. mysig dag var de :)

På kvällen var jag o tog ett bloss med Elin o snackade lite skit :)
Alltid trevligt :)

Sen när jag lagt mig o somnat så himla gott så ringde min mobil.. de var den där killen jag skrev om igår :P
haha.. han satt i Nybro o kom inte hem o undrade om han o en till fick sova här..
näe du sa jag men att jag kunde köra dom hem så vi sov i emmaboda hos "killen" istället..
så upp o ta på sig lite snabbt, helt yrvaken.. gick ner till bilen o körde iväg..
mötte upp två fyllon haha.. dom var verkligen inte nyktra.. men de var skoj..
även om de inte var mkt till sällskap i ilen då dom båda somnade..

Sen kom vi hem till honom o dom åt lite o vi snacka o så..
sen var de dax o lägga sig..
haha jag i mitten o en kille på var sida.. man får passa på o njuta :P
hahaha..
MysPys
Jag o två killar.. hur ska detta gå.. men de gick hur bra som helst.. skratt..
Få inga fantasier nu va :P

Vaknade idag på morronen av att dom skulle gå upp.. så de fick jag också göra.. bakis var dom.. sen skulle dom iväg o jag for hem igen..  hem till mamma o mormor.. :)

Får se när man ses igen.. han skulle väl komma på kaffe nu i veckan sa han.. men de vet man ju aldrig :)
 Kan ju bara hoppas iaf :)

snakcade lite o käkade en smörgås hos mamma..
sen stack jag iväg o handlade o hem o städa o laga mat så nu har jag mormor o mamma här på middag...
dom fick kycklinggryta o ris o goood sallad :)
Jätte gott vart de :)
Nu har jag precis ställt in en citronkaka i ungnen som jag ska göra som efterätt åt dom..
med jordgubbar o grädde som en tårta :)
mumma..
ringde till min fasters man också o bjöd it honom.. fick se om han kom sa han.. så aa de återstår väl o se :)
Nee nu måste jag gå o kolla min kaka lite o vara social :)

Ha de gott

på återeseende!
//TucciT





20.23

Sådär ja nu har dom åkt hem.. fasters man kom också o fikade..
de var ritkigt smarrigt..
nu e man ensam..
o har tråkigt..
vill nn hålla mig sällskap kanske? ;)
haha
Har inget o göra..
har typ skavsår i öronen..
hahaha..
Nee får la ragga upp lite folk på msn o snacka med ;)

Puss på DIG!

På återseende!
//TucciT


Såhär fin blev min citronkaka :)
Smarrigt var de o de uppskattades :D

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-09 18:25:37

Hej therese!

Du lever verkligen livet som en riktig singel...låter underbart.

Å två killar...en på varje sida det e inte illa hihi...



trivs du med ditt liv nu??

kram david

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-09 20:21:55

Hej David!

Japp klart jag lever livet som singel haha.. vad ska man göra liksom? :/

Haha japp två killar de e inte illa.. skratt.. men de hände inget me nån igår kväll vi ara sov.. men de var härligt ;)



Njee trivs väl inte ritkigt men vad ska man göra som sagt.. man får leva de liv man fått typ..



Kram Therese

Postat av: David

Publicerad 2008-07-09 20:29:44

Jag vill ha jag vill ha jag vill oxå ha!!!!!!!!

Ser så smarrigt ut :)

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-09 20:32:51

haha de får du inte :P haha.. skylla er själva at tni bor så långt ifrån.. ler.. näe da.. du hade fått om du varit här ju :) Kram

Postat av: Emil Adén

Publicerad 2008-07-10 09:59:21

Låter underbart syrran! Det enda du behöver ändra på i livet är att skippa blossen! ;) Men det vet jag att du kommer lyckas med. Kul att du låter mycket gladare nu!

//Emil

Postat av: Svar till Emil Adén

Publicerad 2008-07-10 10:40:21

Javist gör de.. ler..

mjo jag ska skippa blossen.. o de komemr ag göra sdnart igen..

mjo jag låter nog lite gladare iaf :)

O nu e de bara 14 dagar tills jag ska till er :D De gör mig GLAD :D

Kram Syster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela