Välkommen!

haha

Publicerad 2008-07-18 11:15:41 i Allmänt

18.06

Hej igen :)
Nu e man hemma igen.. blev en runda te Kalmar :) haha..
Blev lite shoppande.. bilder vet ni vart de finns.. :P
Sen träffade jag på Elin också o käkade lunch med henne..
mkt trevligt :)

Så nu e man i föräldrarnas hus igen..
sitter o messar lite me Rickard.. haha
ska strax gå o ge kissarna mat igen..

sen ska jag hem tidigt o föröska somna tidigt..
jobb imon juh..

Sötingen e inte inne på msn.. tråkigt.. de började åska..
så han var tvungen o stänga ner..
så typiskt..
men lär väl bli lite mess ikväll kan jag tänka mig.. fest igen..
inte gför mig då såklart haha..
Ska ta de lugnt tilsl ajg ska till Sthlm..
fem dagar kvar :D så jääävla gött..
Hoppas han kommer dit.. vore as najs.. vi får se..

nee har egetnligen inget att skriva.. men måste juh skriva lite för alla som e så insatta i mitt liv ;)

Puss på er

På återseende!
//Tuccit




18 Juli 2008 - 10.06

God morgon..

Usch idag e jag trött...
blev inte sent inatt men däremot vaknade jag kl FEM idag på morronen av att moilen ringde..
Jerry..
killen jag skrivit så mkt om.
Shit vad irriterad jag blev haha.. svarade inte..
utan skickade ett mess o frågade vad fan han ville..
då ringde han upp igen..
så då fick ja svara...
full som fan var ha självklart.. snckade om typ.. ingenting..
sen la vi iallafall på o jag fick aldrig reda på vad han egetnlign ville?
Varför ringer man till en vän sådär mitt i natten?
visst jag kan också göra de när jag e full..
men då brukar de bli stackarn jag typ tycker om lr e intresserad av som får stå kasstet..
 mohahaha..
Nu vet DU vd du kommer få stå ut med ;)
näe da så jobbi e jag inte ;) 
aja nog snackat om det..
såg samtidigt att jag fått sms..
oh tänkte jag han har skickat. .hane  ju så söt..
men ack där fick jag.. de var inte från honom..
 utan ett mms..
en bild på Rickard.. från Rickard..
hmm stod inget eller nånting.. bara en bild? :O
Shit varför?
hii aja de var lite skoj iaf :)

Lyckades somna till slut iaf.. o nu e man vaken igen..

sitter o tttar på våra bästa år reprisen.. orkar typ aldrig se de längre..

e teppt i näsan o kliar i halsen.. o den här jävla tandverken ska vi inte snacka om..
fy faaaan :(

Nee ska gå o göra mig en smörgås o se klart på detta sen börjar de jobbas här..
 alla katter som ska ha mat o vatten o tömma ölådorna o fiskarna ska matas o blommorn vattnas :P 
Så de e en del o göra..

Ne ha de bra alla.. jag lär nog skriva senare...
har kommit på en sak.. när jag skriver senare skriver jag alltid under..
mång asom missar de då för do ser inte jag uppdaterat..
så ska ändra på de o skriva de över istället..
så hjälper de nog :)

Kram på er iaf

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-07-18 18:45:16

ja nu är det inte länge kvar :)

saknar dig ska bli så roligt!!!!



kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-07-19 11:58:10

haha ok... o vem e sötingen då?:O hum... uppdatera mig? :D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-07-19 12:03:07

hahah de skulle du allt vilja veta vem de är va? ;) haha.. de kan du få fundera på :D... näe da.. men kan ta de på typ msn lr nåt.. Erik heter han :P haha..

ska ta o läsa igenom din blogg lite sneare. Kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-07-19 12:03:36

Näe nu e de inte änge lvar..

saknar dig med.. o min bror :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela