Välkommen!

Sista arbetsdagen :D Underbara samtal :D o roliga sms :D

Publicerad 2008-07-20 11:02:52 i Allmänt

20 Jli 2008 - 10.36

God morgon

gääääääääääääääääääsp vad jag e tröööött :O
sovit typ 3½ timme inatt.. inte mkt men vad gör man .. haha..
gick inte o sova längre juh :O

Shit blev att jag stack ivg igår.. Annica.. en gammal klasskompis o hennes pojkvänn skulle till Elin o grilla o festa för o sen gå på den där festivalen som är där nere..
haha..
så jag åkte på o köra..
Stack o hämtade dom ungefär kvart över fem i Kungshall..
sen åkte vi till Kvantum o handla lite sen började färden upp till Eliiiiin o Andreas..
De e ju värsta kringelikroka vägarna o jätte smala vägar... j
ag brukar tycka om kringelikroka vägar men denna e extrem..
hah..
such den  e inte rolig o köra den inte..
sen kom vi äntligen fram..
men höll på o vända på halva vägen då Elin skickar ett sms att killen jag hade ångest över i Onsdags var fdär iaf fast att han inte skulle..
shit tänkte jag.. så pinsamt..
mene de var juh bara o bita ihop.. lite pinsamt när man kan men vad gör man? :)
hihi..

Snackade lite me Elin o så.. dom drack som fan typ.. sen var de dax o grilla..
gott gott men blev mätt oooovanligt snabbt..
shit vad mätt jag blev :P

Efter de så minglade vi mest rutn o snackade...
ELin blev as kalas o vi snakcade typ inget under hela kvällen..
tur en kille som heter Stefan var där..
han o jag snackade massor typ heeela kvällen.. mkt trevlig prick..
han har flickvän så inget så menat för er som tror det..
Han e lastbilschaffis o ska hämta ner Erik åt mig om vår dejt blir av o om de går bra ;)
 hahaha..
skämt o sido men kul hade vi iaf: )
Till slut vågade jag även snacka med "ångest killen" lite ..
good
Vid typ tio halv elva körde vi ner allt folk till Bergkvara där festivalen var..
Jag o den killen jag hade ångest för ( han får heta så för jag vill inte skriva ut namn) vi körde iaf..
två fulla bilar o en för mkt i varje bil. aja de gick bra iaf..
märkes direkt när vi började närma oss för då var de en jävla massa folk som sprang mitt i gatorn o höll på..
jag htar o köra bland fulla människor..
nåja..

väl framme släppte vi av dom o "ångest killen" skulle visa mig vägen ut så jag skulle hitta hem..
jag beslutade mig för o ta Kalmar hållet fast att det är längre, men större väg när de e så sent o mörkt ute..
så vi körde..
 haha sen drygade vo oss o smsade hela välgen typ o kom överens om att jag skulle me dhonom till hamnen o ta en rök.. '
så gjorde de o stod där o snackade..
kändes bra..
ångesten försvann o nu känns de inte som de e ngn skada skedd längre :D
sköööönt vill jag lova..
sen klörde jag iaf hem..

var konstigt.. kändes konstigt.. har inte mkt kontakt me Rickard längre juh.. o inte Bengan..
 men nu messade jag med dom båda..
Rickard var på kryssning o hade köpt sprit till mig :O
What.. till mig?
javisst.. jag tacka inte nej till sprit haha..
men blev ngn konstig för han hittade inte de jag ville ha..
men de blir nog bra.. haha..
jag sa han kunde skicka de på posten.. mene de går juh inte..
så han komme rnog o leverear det.. :P
På måndag kanske han kommer?
vi får se..
jag sa han skulle komma så vi kunde dricka lite o umgås *tittar lite oskyldigt* haha.. 
fortsatte även o messa med "ångest-killen" men shit..
han typ trodd ejag hade sex med alla.. haha.. i
of skojade han men ändå..
innan på kvällen hade Rickard frågat hur många jag egentligen hunnit med efter honom o att de nog var fler än han hunnt..
shure tänkte jag..
jag har varit me En person..
så näe..
haha..
går de ryckten om mig lr?
lalalala

Aja nog snackat om de de var iaf najs att Rickard kanske kommer hit..
hahahahaha..
många som kanske kommer reagera mene va fan.. :P
hahaha
Spriiiiiiiiiiiiit :D
O nej Rickard de e inte bara därför...

Sen väl hemma fortsatte jag o smsa med alla o Ringde Elin som var super full o super ledsen..
åh ibland förstår jag mig INTE på killar.. 
kram till dej tejjen hoppas allt e bättre idag o att de fixade sig inatt..

Väl hemma ringde juh sötingen..
aw..
helt underbar e han juh :D
haha.. kan man bli kär?
 näe da så illa e de inte..
men helt klart intresserad..
hoppas sååå på att han kommer till stlhm o träffar mej :)
"men vad gör vi om vi blir intresserade av varandra, vilket jag tror?.. jag kommer ju inte kunna vara utan dig så länge då"
 haha..
jag svarade att de fixar sig.. o de trodde ju han också :)
han sa en massa  gulliga saker o vi snackade i tre omgångar sammanlagt typ tre timmar..
haha..
de e gott e de :D
Söööötis

Så nu sitter man här..
ska joba idag e de tänkt ..
sista dagen innan SEMESTER :D
weeiei.. känns guttans.. :)
Men man e lite seg idag.. hihi..
 undra om jag minns fel lr om han sa att vi skulle ring aidag igen?
 aa vi får la se :D
haha..
 ikväl ltror jag det blir en öl efter jobbet o fira?
kan man göra de? :)
 haha

Nee nu blir detta väldigt långt..
o jobbigt o läsa..
o pinsamt
o aa ve tinte allt vad de blir..
så jag tar o slutar här för stunden iaf ;)

Ha en bra dag alla

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-07-20 17:27:25

Alvarligt jag gillar den skarpt...hur gör man lär mig =)

Postat av: Svar till Mikaela Kronberg

Publicerad 2008-07-22 10:08:25

Tack så jätte mkt ;)

Jao m jag ändå vistesjälv hur mnan gör :) ler.. har fått hjälp me den.. står adress på min blogg till dent ejjen.. krsm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela