Välkommen!

Bestämt mig..

Publicerad 2008-06-22 13:19:22 i Allmänt

22 juni 2008 - 13.10

jag har bestämt mig..
efter denna helgen tänker jag:

inte vara tjejen som ska luras varje dag,
inte vara tjejen som såras hela tiden,
inte vara tjejen som kommer så fort man viftar med handen,
inte vara tjejen som ligger o gråter över nån,
inte vara tjejen som man leker med hur som helst,
inte vara tjejen som man behandlar som skit,
inte vara tjejen som man snackar skit om o sen säger motsatsen till mig,
inte vara tjejen som går på allt fint nån säger,
inte vara tjejen man kan knulla o gå till en annan nästa dag

Detta har jag bestämt mig för.. o jag ska bli stark o gå vidare.

I helgen har jag lyckats bra tycker jag själv även om jag inte varit glad så har jag kämpat kämpat o kämpat o gjort saker jag inte trodde jag kunde göra.

Roliga är att jag haft besök på min lunar i natt.. från mobilen.. varför gå in o kolla på min sida ens?
När man inte skriver nåt ändå liksom..

Jag tänker kämpa på så gott som de går nu, jag kommer säkert att ha min återfall men då e de bara o sträcka på ryggen o känna hur de starker mig att kämpa vidare!
Jag skaaa!

Jag ska börja tänka på de att de är inte jag som har förlorat, de är du som förlorat en så himla snäll tjej som gjort ALLT o jag menar verkligen ALLT för dig!!

Ensam e stark som David skrev om igår..
o nu är jag Ensam, men även STARK!

Jag har bestämt mig o med hjälp från alla håll o kanter så ska jag kämpa på detta.
Jag har fått så mkt fina ord av människor jag känner o även som jag inte känner, de är inte jag som förlorat på detta!!!!!

Nehe nu ska jag fika lite här me familjen innan de e dax för jobbet sen!
Ha de bra alla!

Älskar min familj, dom gör mig STARK!

På återseende!
//TucciT



13.36

Man hinner fan ta mig inte ens vara glad två minuter o känna sig stark förrens man går in på sin bdb o har fått massa kommentarer igen..
Att han låg me henne för ett halvår sen när han inte var singel..
SNÄLLA SLUTA SKRIVA SÅNT TILL MIG JAG VILL INTE VETA!!!! DE GÖR ABSOLUT INGEN NYTTA!!!! SKITER I DET NU!!!!

*Sträcker på ryggen o känner mig stark*
 ...försöker iaf...

Var bara tvungen skriva av mig ilskan så jag kan gå in i mig själv o för de jag bestämt mig för igen!!

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2008-06-22 16:27:00

Tycker du verkar tagit ett bra beslut. Önskar dig verkligen all lycka och hoppas du klarar det du nu bestämmer dig för att klara. Du verkar ha tuffat till dig nu å bestämt dig. Bra där!



Förresten såg inläggen burujäven skrivit. Va e hon för patetisk liten slampa egentligen. Shit, mer tragisk människa får man ju leta efter.

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-22 17:08:22

jeeevvllar va mycke ja inte läst i din bloggish:O haha ja får göra det sen:) kram

Postat av: David

Publicerad 2008-06-22 18:57:39

Hej Tessan!!!

Jag håller på dig och kommer att stötta dig till tusen för du är så himla BRA!! Du har tagit ett starkt beslut och ja ensam är stark :)



Vill du eller behöver prata så vet du att jag finns här...fast ja e lite dum ;)



Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-22 21:24:55

men värt o skriva massa sånn skit till dig.... onödigt... ahmen du gör rätt som försöker va stark<3... den som måste bekräfta sig e ju svag...hon altså... fjantigt. bara o skita i det

Postat av: Ankie

Publicerad 2008-06-22 21:37:35

fan vad roligt att läsa att så mkt hände på bara ett dygn...

kram (fallen_angel29 på lunar)

Postat av: Svar till Ankie

Publicerad 2008-06-22 22:28:17

Heej.. javisst, jag får ta tag i mitt liv o föröska, även om de e sååå jävla jobbigt, men efter allt jag hört nu så blir jag bara arg ju så de e lite lättare då än när man bara e ledsen kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-06-22 22:32:58

Hej David... Tack så mkt.. vet att ni stöttar mig, de e skit jobbigt o ha tagit besluten men jag måste föröska kämpa.. kram

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-06-22 22:35:53

Tack så mkt.. mjo de e nog ett bra beslut, jag måste juh kämpa.. lovat alla de som verkligen älskar mig på ritkigt.. kram



mjo de e väldigt onödigt o ksriva sånna saker som brudjäveln gör..

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-22 23:57:17

hihi okej :)

kraaaam

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-23 17:59:03

Nu börjar dina inlägg likan mina. Att man ska vara stark och osv. Tycker att det är ett väldigt bra beslut, och behöver du prata om det så finns jag:) Krarmar

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-23 19:04:09

Aaa man måste ju föröska vara stark juh.. jo vet att du finns de är de känns bra faktiskt :) vi förstår ju varandra på ett annat sätt :) Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2008-06-23 21:34:45

go girl :)

Postat av: Svar till Emma

Publicerad 2008-06-23 22:30:54

Tack för du kommentera :) yes i go for it :D

Postat av: Marre

Publicerad 2008-06-24 17:11:15

Helt rätt, det är inte du som förlorat något!

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-06-24 21:49:26

Nee de e inte jag som förlorat.. kommit underfull me de tror jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela