Välkommen!

Bror

Publicerad 2008-06-09 10:47:41 i Allmänt

9 Juni 2009 - 10.40

Tjena moss alla :P

Ahapp då var helgen över då, men har ju emst jobbat o så.. o träfat mormor o morfar massa såklart :)
Dom är så goa.. me nu har om tyvärr åkt hem.

O bror har åkt han också :( Hem till sthlm.. kommer fan sakna honom massa när han bor där, fast nu blir de bara en vecka för på månsdag så ska han opereas i oskarshamn så då kommer han hem lite igen.
Fick fiiiinaste "Pressenten" av honom i lördags, där han skrev att han avskriver sin skuld jag har till honom..
TACK du är BÄST!!!!!!!

Aha annars så hände rinte mkt.. ska iväg o besikta bilen idag.. tråkigt värre.. men måste ju göras de också.. hiih

Är sur sur sur o ledsen på Rickard igen, men de ordnar sig väl.. han ska ju komma i helgen :O
se hur de blir me de o hur de går.. e ju bra om man hörs av då liksom..

Orkar inte lägga ner o skriva ner allt som han gör hela tiden så skrier bara så, sen får ni vara nyfikna i en strut ;) haha för de e alltid jag :D :P

Ska ta o kolla runt lite här nu..

Vill bara passa på o lägga in o gratta min kära kusin som ksulle fyllt 27år härromdagen..
Saknar dig David..
Hoppas du har de bra där du är nu med farfar, din morfar.. o att ni firade din födelsedag ritkigt ordentligt :)

Ha de så bra alla

Glöm ej kommnetera;) hihi

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT






17.20

Nu har man vart o besiktat bilen för nån timme sen.
Gick skit bra.. helt blankt papper och massa bröm.. han hade aldrig sett en så gammal bil vara så fin o särskilt inte dne modellen. Inte en rostfäck nånstans o inge fel på ngt sätt :) 
Äntligen lite tur med något :) hihi..
Han sa att om jag hade gett de dubbla lr tre dubla för bilen så hade de varit värt det, så tyckte min morfar hade gjort en vääääääldigt bra affär :)
*glad* hihi

Mamma var med mej till besiktningen så efter de åkte vi o handlaed lite o sen hem hit o tog oss en smörgås o så :) sen gjorde vi köttfärsås som jag ska äta sen..
Nu har hon dock åkt hem för en stund sen.

Var o köpte mig en ny kamra igår förresten, men när jag kom hem så var jag inte alls nöjd för den tog sån tid innan den tog korten, så imon ska pappa o jag in o lämna tillbaka den.
Har hittat en annan jag nog ska ha istället.. iof typ  500 dyrare men de kan de vara värt jag som tar så himla mkt kort ;) haha

Nehe nuska jag prata klart me min kära broder.

Kram på er

 På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-09 12:58:23

hihi :)



haha joo söt va han väl, e mer jag som inte e intresserad av o flörta just nu.

Ok men klart du du kan skriva vart du vill, svårt o veta om du svarar bara mihi.do as you lajjjk, svarar du inte i min får ja väl kika i din(:

e d din bil på bilden lr?

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-09 17:29:21

Jaha ja så du e inte intresserad av o flirta du amanda ;) haha.. nee de kan man ju inte alltid vara de heller ju... hade han en unge som var där o lekte okså lr? :P

haha aaa men vet inte varfr jag börjat göra såhär, bara gör de.. haha.. men ska svara i din också ;)

Aaaa de e min bil på bilden :P kram

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-09 20:37:38

Låter som en trevlig helg gumman! Läs om mig med:)

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-09 21:20:40

hahaha joföfan flörta is da shiet. men inte just nu i mitt liv bara:) inte intresserad lixom:D



yes superduktig du! okok nice me bil... vill me ha:(

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-09 22:06:35

Joda de har varit okey, förrutom vissa saker men men.. aa jag ska läsa nu :)

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-09 22:07:23

okeey haha nee passar sig ju inte alltid o flirta :P



jooo de e skönt o ha egen bil du :P

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela