Välkommen!

Dax för uppdatering..

Publicerad 2008-06-27 09:43:05 i Allmänt

27 Juni 2008 - 09.27

Tyckte de var dax o uppdatera lite här..
Orkade ej me o skriva igår efter allt skit jag fick kastat på mig i för går..
Men nu e jag tilbax :)
Så lätt ska ni inte slippa mig.. haha.. inte nån av er :P

Ahapp gårdagen då...
började med att jag vakna av klockan vid tjugo över fem o kunde ej lyfta på huvuvdet för jag hade så förbannat ont.. ställde om den till tio i sex.. vaknade igen o hade ännu mer ont.. insåg att hur jag än gjorde kunde jag inte jobba..
 så vid fem i sju ringde jag jobbet o sjukskrev mig.. suck.. tråkigt men sant..
de gick ju verkigen inte..
så jag låg kvar i söngen till typ elva innan jag kunde ta mig upp.
Jobbigt men sant

Vid tre sen så åkte jag till jsukgymnasten o skulle träöfa henne o träna o få nytt träningpass.. haha..
de var ju inte lite jobbigare än de andra skratt..
jag som aldrig typ gjort situps i hela mitt liv ska nu göra 60 st varje gång jag tränar..
o gå/springa på gång band i tio muinuter en kvart o massa bänkpress med benen o sånt haha..
så idag har jag träningsverk till max.. kan knappt gå haha..
hoppas de försvinner till kvällen..

Sen igår så satte jag igång med o skruva ihop min nya sänggavel o de.. haha..
svin svårt o tungt men envis som jag är så skulle jag klara de o inte orka vänta tills pappa kunde hjälpa mig..
(han kunde de idag) :P
haha..
aja så jagh envisades o klarade de galant med massa verk i ryggen men de e sånt man får ta..
nästan sex timmar höll jag på.. haha..
gammla sängen skulle ju ksruvas isär o allt de också.. men jag blev svin nöjd.. :D
kul kul..

Ahapp nu e de nog dax för lite frukost snart, har nyss vart nere i tvätten o slängt i två maskiner.. hehe..
andra tvättrummet var också ledigt så lånade de lite.. måste juh ha något o ha på mej ikväll när man ska ut o partaya o göra Kalmar osäkert :D 
Nån söt kille som ska ut också? :P haha.. 
Aja de får bli dom nya jeansen ikväll iaf, men vet inte vad jag ska ha för tröja, ska ner på stan en runda sen o se om de finns ngt billigt o snyggt där.. annars får de bli nåt gammalt skrot :D
haha de ordnar sej :)

På tal om kommnetarerna härromdagen så e de bara onödigt att ni ksriver, så ni kan lägga ner NU!!!
Inte ens han skriver sånt o han tycker inte jag e ful o allt vad ni sagt.. har fått mail av honom angående detta så lägg ner alla ni som snackar massa skit!
Dock finns de inget för mig o hämta hos honom ändå MEN de e ändå onödigt att ni gör allt värre än vad de behöver vara!!!

Nee ska gå o duscha o äta o lite så innnan jag ska ner i tväten igen o sen iväg till stan :)

Puss o Kram på er

//TucciT som skiter i era kommnetarer o som ska ut o göra Kalmar osäkert inatt ;)



Såhär snyggt blev de... vad tycker ni? :D Jag e kanon nöjd.. så mys så :)


Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2008-06-27 10:05:00

Den vart skitsnygg! Men sitter den fast i sängen eller nånting? Eller står sängen bara mot? Visst kommer den från Malm eller har jag helt fel?

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-06-27 10:10:47

Hej... tack så mkt :) aa de e Malm.. näe sängne står bara emot.. egetnligen ska man ju h den bakom malm sänggavel men jag ville ha de lite annorlunda :D Ler.. kram

Postat av: David

Publicerad 2008-06-27 16:08:53

du är så duktig du!

och det blev så fruktansvärt fint ju. ul med lite nytt :)



kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-27 22:02:22

ska ru ut o festaaaaa? niice 4 you:) dricker du så ska du dricka en öl åt mig, en carlsberg tack...kan du? aaa det kan du:D haha tack skaru ha<3 kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-06-28 14:08:13

Tack.. aaa jag e svin nöjd ju :D

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-28 14:09:10

Jaaa jag var ute o partayade.. helt underbart.. haha.. måste ju börja leva singellivet nu ju om man är tvungen o vara de :P haha.. njee såg inte detta innan jag åkte så blev ingen öl.. jag får ta de nästa gång :D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela