Välkommen!

Examen m.m

Publicerad 2008-06-07 19:16:53 i Allmänt

7 Juni 2008 - 19.08

Hej hej

Nu var de några dagar sen jag skrev.. inte ritkigt hunnit sitta vid datorn..
Nu är min brors examen över iaf.. de var mkt trevlit :)
Fint i kyrkan o så.. hihi
Fst mkt var på engelska så förstod inte allt.. haha.. mne ändå :P lite fattade man :D
O så fick bror stependium.. han e duktig han.. ler.. stolt över min bror haha..
Sen efteråt så var de o träfa hans vänner o lite släktingar o sånt där.. aa ni vet hur de e..
Nog om de.. men kolla gärna in Maaaassssaaa bilder på:
http://tuccit.bilddagboken.se/p/main.html

Aha o idag har jag vart o jobbat.. jävlans skallaverk efeteråt.. suck.. hata..
Men kul o träffa lite gamlingar på jobb iaf :) hiih
Efter de åkte jag hem o sen har bror jag o hans pojkvän david varit o badat.. lr aa Emil o jag badade iaf :) mkt skönt :)

Nu tror ni att.. wooow Therese e glad.. ikke sa nikke.. där har ni FEEEL... är inte så glad idag..
Fick mail idag..
vad står de i de då? jo bla:
"Vi snackade i telefon och sms och mms och så i typ ett år, fram till förra våren då jag fick reda på att han var tillsammans med dig. Det var ju en hel del flört och så. Jag var på väg ner och hälsa på flera gånger och så. "
Blir man trött? aaaa de blir man fan ta mej.. men ska inte bry mig.. de e över nu..

Ute hos mamma o pappa nu,, mormor o morfar e ju här.. så ska gå ut o vara lite soecial me dom nu..

Puss på er...



haha snygg bild på mej..
man måste ju bjuda lite på sig ibland ;)
haha ta en kik i bilddagboken så får ni se mer från mej :)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-07 23:51:06

jaaa visst e d stackars:(



haha så härlig bild på dig

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-08 07:53:42

ja verkligen...



haha javisst e den hätlig.. skratt

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-08 14:37:26

meeen du får ju svara i min blogg haha annars ser jag ju inte att du svarat:D

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-09 04:24:37

Hajsan! Bry dig inte om dom mejlen..Nu har jag börjat få mejl från hyndan Emelie igen dessutom..Haha, ohhh..Vill så gärna bråka med henne, för hon är ett svin..Men har lovat Mogge att inte säga nått mer till henne..Fan alltså.. JAg kommer inte in på min blogg, fan alltså..Har inte kommit in nu på snart en vecka..De står ju att dom har flyttat den, och att allt e klart..MEn de funkar fortfarande inte...KRam

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-09 10:38:11

haha jag skriver alltid ett inlägg efter inlägget jag fått så alla kan s esvaren haha.. men får ta o skiva i din o svara också d ;)

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-09 10:39:27

hej.. nje jg vet jag ska egetnligen strunta i allt som har me Rickard o hans alla tjejer o göra, men e inte lätt tyvärr. jasså varför tar hon kontakt me dej då? :O hmm okeey mysko de inte funkar :/ inte bra juh.. .jag har undrat varför du inte skriver i din blogg men nu vet jag ju svaret då..hoppas de funkar snart.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela