Välkommen!

Idiot...

Publicerad 2008-06-19 22:18:43 i Allmänt

19 Juni 2008 - 22.12

Jaaa idiot är vad man ör om man gör såhär.. fattar inte hur du kan.. de e så äckligt så jag bara spyr..
hur kan man förstöra nåns liv så som du förstört mitt? va?
Helt jävla störd.. är så ledsen så de finns inte...

Tack ERIK för att du lyssnar men förlåt att jag oroar dig.. FÖRLÅT

Tack Caroline för jag fick komma o prata lite med dig.. du sa ett par väldigt värmande ord:
 ÄVEN OM JAG HARE MYCKET MED MITT SÅ FINNS JAG ALLTID HÄR FÖR DIG!!!.
tack för dom orden.. dom värmde mer än du kan tro...

Men som Caroline också sa... Att ljuga är en sjukdom..det är nog så..

Neee orkar inte skriva mer.. vill bara bort bort bort

På återseende kanske!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela