Välkommen!

Inte bra alls :'(

Publicerad 2008-06-25 09:43:35 i Allmänt

25 Juni 2008 - 09.37

Usch idag är de inte nån bra alls.. suck.. varit vaken sen halv sex o legat o typ lipat..
vaknade av att jag lipade.. sen har de bara fortsatt :(
Saaknar så de gör ont idag, undrar så mkt men vågar ej ta reda på saker..

Men snart en vecka har gått sen vi hrdes av.. senaste messet han hörde av sig i sa han bla att jag måste tro å när han säger han tycker om mig för då gör han de... jag sdvarade aldrig på de messet o han hörde aldrig av sig mer.. Om han menade ed han skrev kan han väl höra av sig iaf? Vet inte om jag hade hört av mig tillbala eller inte men de hade han ju märkt då.
Nu är de bara som om att han inte vill ha kontakt med mig alls..
De känns så tomt o jag mår dåligt så de finns inte, nu har alla känslor hunnit i fatt mig igen..
men jag måste resa på mig igen o få tillbaka styrka.. fast de e inte lätt vill jag lova.

Ska snart kära till sjukhuset också, vill inte de heller.. tänk om allt livit sämre?
O nu har jag inte honom o höra av mig till o berätta :'(
 Jag orkar inte..

Neee man får väl ta o göra si iordning lite nu.,,
Kanske ska till Caroline o barnen en runda sen.. *hoppas*

Kram

På återseende!
//TucciT som inte vet hur hon ska bli stark igen men hon SKA lyckas



21.27

Snälla sluta kommentera om ni ändå bara ska slänga skit på mig..
sparka o slå inte på en människa som precis håller på o resa sig..
jag ber er.. de e så fjantit o omoget.. så lägg ner
tror inte R uppskattar de ni gör heller.. så ni gör nog ingen nån tjänst genom att hålla på såhär..
LÄGG NER
jag ska bli stark igen o resa mig..

På fredag blir de utgång.. party.. JAG ska festa.. helt underbart.. ut på krogen o leta :P
haha

God natt

På återseende!
//TucciT som ska resa sig o stå på starka ben och som HATA omogna kmmentarer

Kommentarer

Postat av: upprörd läsare!!!

Publicerad 2008-06-25 14:55:05

Vad de inte du som skulle vara stark och gå vidare glömma han?!?!?!.. förstår mig inte på dig, hur ska du kunna glömma någon om du SKRIVER om honom hela tiden, tänker på honom HELA tiden?.. TA DIG I KRAGEN! väx upp.. livet rasar inte för 1 kille. du har vänner och familj.. killar finns de MASSOR av i havet.. HELVETE!!! han bryr sig inte om dig så varför lägga ner energi på han? SUCK

Postat av: En till upprörd läsare!!!

Publicerad 2008-06-25 15:12:38

Håller med personen som kommenterade tidigare! Hur jävla besatt är du egentligen? shit, man skäms verkligen att se puckade brudar som dig, han är INTE intresserad av dig längre. GÅ VIDARE FFS!! Eller besök närmsta psyk!

Postat av: Amanda ( kommentar på kommentarerna som antagligen e av samma person)

Publicerad 2008-06-25 15:30:52

altså VEM e det som ska växa upp:S:S:S



låt henne ha sitt sätt att bearbeta saker o sköt dig själv för fan... lr SKJUT dig själv ,det e ju vilket som.. du verkar ju inte ha så mycket liv som måste sitta o beklaga dig på andras bekostnad. idiot



o när sa hon att han fortfarande va intresserad av henne?

o stark tycker jag nog att hon e för att hon inte deppar ihop totalt.

vad ANDRA anser e starkt har ingen betydelse

du e ju patetisk

godnatt hjärna säger vi till dig.

Postat av: Svar till: upprörd läsare

Publicerad 2008-06-25 20:17:08

Vardför läsa om du ska gnälla? Jag skiteri om jag gör fel som inte glömt honom helt, men efter allt så e de inte så konstigt.. du vet inte vad som händer o inte händer.. o jooo jag ska gå vidare o de håller jag på o göra också ska jag tala om!!!!

Postat av: Svar till En till upprörd läsare

Publicerad 2008-06-25 20:18:42

O vad vet du om han e intresserad lr inte? vad vet du vad han säger till mig o inte?.. nej juste ingenting.. sluta läs om ni ska gnälla.. kalla mig ouckad då för att jag HADE äkta känslor

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-25 20:19:19

Tack Amanda... vet inte varför folk ska hålla på för.. suck.. blir så jävla trött.. blir ju inte bättre av sånt här.. daaah..

Postat av: Ankie

Publicerad 2008-06-25 22:31:39

vad fan är det för fel på er människor?

Om nu bloggskrivaren fortfarande har känslor är det väl hennes ensak?

att ni (eller du för det är säkert en o samma person som dessutom är så feg att hon inte vågar stå för vem hon är) inte har nåt liv är ju uppenbart om man måste försöka kränka en annan människa för att själv växa..tvärtom..beundra T för att hon inte sätter sig o blir ett hjälplöst offer..beundra henne för styrkan att försöka resa sig trots att hon eg mår skitdåligt...

jag skulle tro att du inte har varit i närheten av att må dåligt själv för ha man mått riktigt jävla skit en enda gång kan jag garantera dig att du inte hade hånat andra...

om du nu ska hålla på o diskutera så gör det med nån som har ork att försvara sig..du kommer ju bara med en massa trams o inget vettigt..men en diskussion på vuxen nivå klarar väl inte du?

SUCKAR..

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-25 23:32:34

Skulle verkligen vilja lägga en hemsk kommentar till dom här "upprörda läsarna"..Men det är inte värt de.

Tydligen har dom ingen aning om hur det är att känna på de sättet du gör. Dessutom är denna bloggen inte till för att dom ska läsa, utan den är till för dig att skriva av dig. Och om det innebär att du skriver om Rickard, så är det helt okej. Eftersom det är dina känslor du skriver om. Du skriver ju inte för att behaga andra människor, utan du skriver ju för dig själv. Och om dom tycker att denna bloggen är "tråkig" eller "jobbig" så kan dom helt enkelt skita i att klicka in sig på din blogg i framtiden. Dessutom är det rätt tydligt att dom har rätt dåligt självförtroende själva, annars hade dom skrivit sina namn. Oavsett om du vet vem dom är eller inte..Kram på dig T

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-25 23:34:08

Ha de så ball du kan på krogen! Hoppas du får en riktigt fin kväll..Själv flyttar man hem i morgon kväll!

Postat av: Svar till Ankie

Publicerad 2008-06-26 10:37:56

Tack för dom orden.. jag håller med dig faktiskt.. de e väl min ensak.. men m,ne.. kram

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-26 10:41:40

Håller med de e inte värt att kommentera tillbaka egentligen tror jag.. Nee de e inte många som örstår egetnligen hur e känns o ha blivit utsatt för allt detta. Mjo jag skriver när jag kännerjag måste skriva av mig för de känns bättre då men inget man gör på denna jorden äör ju rätt.. allt e bara fel fel fel.. joo håller med skriva sitt namn måste man ju våga göra.. men tydligen inte.. suck..



Svar på din andra kommentar: Aaa jag ska försöka ha skoj på krogen, eller jag ska ha skoj.. bestämt mig för det!! Nu gäller de liksom.. okeey vd skönt at tdu äntligen ska få föytta hem :) Kram på dej

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-26 13:16:52

Säger som jag gjorde sist - Självkänsla Nu och Mera Självkänsla. Läs, begrunda och kör hårt! Jag håller på dig tjejen :)

Postat av: Svar till Anna

Publicerad 2008-06-26 16:27:00



jo palalr inte me o läsa bara... men de går bättre o bättre nu.. o imon ska jag röjja :P haha.. du ska inte ut i kalmar lr så imon? kram

Postat av: Moa

Publicerad 2008-06-27 20:12:10

Förstår att de e asjobbigt vissa stunder. Men så länge du ger dig fan på att du ska klara de så e du stark. Sen va andra fjollor säger e de bara att skita i. Du klarar de här, å de vet du! =o)



Fan va kul me utgång. Hoppas du får en asbra kväll. =o)

Postat av: Svar till Moa

Publicerad 2008-06-28 14:12:51

Heej.. jao de e verkligen skit jobbigt vissa stuner.. men jag ska klara de så e de bara.. jag ska bli starkast o jag ska övervinna allt detta.. de e inte jag som förlorat.. mjo jag förösker skita i dom andra.. men inte alltid så lätt...



Haha aaa as kul med utgång.. vi hade så jävla ball :D Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela