Välkommen!

Jag har förlorat

Publicerad 2008-06-16 22:26:43 i Allmänt

16 Juni 2008 - 22.18

JAG sitter ensam på en trottoar
och känslorna JAG hade dom finns ändå kvar
shalalalalaala var DU så underbar??

DU vet JAG känner hur doften sitter kvar
som klister på MIN NALLE det är allt JAG har
shalalalalaala var det så underbart??
shalalalalaala JAG ska nog få MITTsvar


JAG har förlorat
GLÖMT allt det där DU sa
nu ställer DU tiden på noll
JAG har förlorat

JAG KAN inte fatta
DU spelade ett spel
sen kom JAG med i leken
då blev det bara fel
shalalalalaala DU känner inget mer

JAG KAN inte se det
bilden är så klar
DU släpper MINA händer
och tankarna DU har
shalalalalaala JAG ska nog få MITT svar


JAG har förlorat

GLÖMT det DU sa
JAG har förlorat
GLÖMT allt det där DU sa
nu ställer DU tiden på noll
JAG har förlorat (JAG har förlorat)
GLÖMT allt det där DU sa
nu ställer DU tiden på noll
JAG har förlorat


Gjorde om låten lite så de passade mer in.. de som står med STORA bokstäver är alltså ändrat..
Men frågan är.. är de verkligen jag som förlorat? ..
Är de inte DU på ett sätt?

Aja..

Känner mig rätt stolt öve rmig själv.. inte messat Rickard nånting sen typ tre idag.. haha.. *stolt* hihi

Nu e man hemma från jobb iaf.. skönt..
men de har vart väldigt lugnt på jobbet.. hehe.. härligt värre :)

Nu ska jag ta o kolla lite på nätet innan de är dax för sängen!

På återseende!
//TUcciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela