Välkommen!

Jaha då var de torsdag...

Publicerad 2008-06-19 18:04:22 i Allmänt

19 juni 2008 - 17.50

Hej hej..
då var de redan torsdag, hemskt vad tiden bara springer iväg.. ändå känns de som de går så sakta.. daah.. trååkigt..
snart en vecka sen han stack?
Vart sk detta leda.. men jag e rätt stolt med tanke på hur lite jag hört av mig till honom...
Han verkar inte så intresserad ändå så.. e väl lika bra o skita i vänskap o allt snart..

Känns som man blir bortglömd av typ alla.. passar bara när de passar dom själva..
Inget ont till dig nu Caroline, fast du glömde mig idag! Snyft :P
Hoppas du inte glömmer ringa sen o säga om de går på Måndag istället!!!!
Nu har jag pånmint sdig här, så kommer du inte på de innan gör du de när du läser detta ;)
haha

Jag passar inte in nån stans.. känns de som..
känns som jag e en egen individ som ingen vill veta av eller höra av sig till.
En som inte har nåt gemensamt med nån annan.. usch.. trött på detta piss liv.

Vill ha kärlek o glädje... men finns nåt sånt till mig?
jag tror inte det..

Aha har iaf vart på stan en runda me morsan.. hittade en snygg jacka jag köpte..
måste skryta lite.. blev så glad.. fick köpa den i stl 38 :O haha..
innan har jag haft typ 48 i jacka :D alltså typ fem torlekar mindre :O weeeiii...
glad blev jag ;) tur de händer nåt possetivt i detta liv.

Idag kommer Daaavid hit.. ska bli skoj :)
saknat den pojken, även om alla killar är svin ibland så e han bäst :D
Vi ska föröska hinna me o ta massa roliga kort o de i helgen igen.. weeiii så kul vi har på våra möten..
eller hur David? ;)

Nee ska nog fortsätta o snacka lite me Enis här ;)
(exet)
sen plkocka in lite tvätt..

Ha de gott alla

På återseende!

//TucciT



Denna jacka blev de nästan, fast svart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela