Välkommen!

Jobbat...

Publicerad 2008-06-11 14:03:13 i Allmänt

11 Juni 2008 - 13.55

Hej hej

:)

Då har man vart iväg o jobbat idag då, svin jobbigt me tanke på att jag mådde skit redan när jag vaknade..
men gav mig fan på o ta mig till jobbet ändå..

Vill bara säga En sak.. KILLAR E SJUKA I HUVUDET, ELAKA .. kanske inte alla, man ska inte dra alla över en kant.. men även dom man tror är bäst är störda.
Usch e sååå arg nu..
ska inte säga för mkt bara eftersom de inte handlar om mig bara.. men fyy faaan..

Aha då vart de onsdag då o jag tror jag ska brja städa inför helgen, lika bra o göra de när man ändå har ont.
Rickard kommer så får väl ha de lite fint, inte för jag tänker lägga nervärsta energin på det bara för honom men vill ha de fint ändå :)
Jag undrar så hur denna helg kommer börja.. o sluta.. Studentkalas tillsammans på fredag iaf..
första gången han träffar mamma sen de tog slut.. hmm.. *nervös* ..
sen antigen på fredag kväll eller lördag så blir det bio för mig o Rickard.. Annars händer nog inte mkt..
vi får se vad vi hittar på.. hoppas inte de blir så himla mkt liv iaf :/ Orkar inte med sånt, ska inte lägga nån energi på o bråka me honom för de är de inte värt.

THERESE SKA GÅ VIDARE NU!! (försöka iaf)

Läängtar till jag ska till sthlm..

Brossan kommer hem på söndag igen.. opereras på måndag.. skit att jag jobbar på måndag kväll..
kan jag ju inte hälsa på honom på sjukhuset :( Första operationen o allt.. men men..

Nee nu ska jag snacka klart me min kära bror :)
KOM IHÅG ATT JAG ÄLSKAR DIG BROSSAN!!!!!!!!

Kram på er

På återseende!

//TucciT




15.10

Jag tror fortfarande du ljuger bara så du vet!!!!

Usch har fått ngt konstigt me händerna, massa tomma blåsor som kommer o sen bara spricker o så tappar jag huden.. helt sjukt.. bara nu på en timme har jag säkert fått 10-15 nya :O
helt sjukt..
Mamma snakcade me läkaren igår o han trodde de e ngt virus jag fått efter jag varit sjuk..
men vafan virus i huden på händerna? aldrig hlrt talas om tisigare...
nån som har höt talas om de? hmm
aja får hoppas de försvinner..

Diskat nu iaf :) skönt o ha de gjort hihi..

vad kan man göra? e uttråkad, orkar inte städa än..

Kram

på återseende!

//TucciT



KAN MAN SAKNA NÅN SOM MAN VAR TILLSAMMANS MED FÖR FLERA ÅR SEN? :o

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-12 06:48:08

haj gumman! vet inte vad jag ska skriva.. haha så här bara kommer en kommentar:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-12 08:42:01

Bra, att du ska gå vidare- du får komma hit och umgås med mej så får vi gå ut på krogen (elr nåt) ;D

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-12 09:05:03

hej gumms.. aha ne man kan inte alltid veta vad man ska skriva :P

Postat av: Svar till Anonym

Publicerad 2008-06-12 09:05:49

jovisst är de bra-. om man kan-.

hmm jao o hur ska jag kunna umgås me nn jag itne ens vet vem de är? :P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela