Välkommen!

Kamar o folksam

Publicerad 2008-06-24 09:58:30 i Allmänt

24 Juni 2008 - 09.34

Morrn alla :)
Idag e de Tisdag, oj vad tiden går..  Idag ska man in till Kalmar igen..
Folksam ringde igår o sa dom hade pengar o dela ut till mig så dom ville jag skulle komma in idag o snacka lite med dom :)
haha.. ska bli mkt spännande :P

Var ju i  Kalmar igår också.. hihi-.. de var mkt trevligt måste jag säga..
Vi gick runt o kollade massa, eller vi började med o gå o äta mat på kinaresturangen...
Rickards o min... Vi brukar gå dit.. men inte längre då förståss.. jag gick till den iaf.. o jag grät INTE, vilket jag trodde för jag kopplar verkligen den resturangen till Rickard, men de gick :D o jag e glad över de :)

Aja iaf... efter det så började vi gå o kolla tunr i affärer :)
O gick i lämnade in min mobil så dom fick uppdatrera den efersom den lever sitt egna liv o stänger av sig själv till som tätt.. men nu efter dom gjorde de igår så har den inte gjort de en gång :D
skööönt.. aja..
vi fotsatte o gå i affärer, letade efter jeans, hittade till slut ett par på lindex..
weeiii fyra storlekar mindre än jag haft innan.. jag blev såå glad.. köpte dom förtåss :P haha..
sen när vi var klara så gick vi o ksulle hämta min mobil.. men den var inte klar.. typiskt..
 en halvtimme till sa dom.. så vi gick o tog oss en fika :)
Dom tog visst ej kort, så David o jag gick o tog ut pengar.. haha blev stoppade av en "3" nisse.. som gjorde allt för o få David till tre :P
men de gick inte.. haha..
 men sööt var han o väldigt trevlig.. stockholmare dessutom.. de va rju lite synd.. skratt.. men sen gick vi o fikade iaf.. Paj med glass.. jordgubb o rabarberpaj till o med :P ler..
de var härligt gott :D
Satt där o kollade ut genom fönstret på alla snygga  killar.. hehe de vart några stycken ;)

Sen var de dax att gå o hämta min mobil, var den klar?  Neeee juste de var den inte, 10 minuter till sa han..
så vi gick i några affärer till.. där jag hittade massa jeans till halva priset.. hittade ett par skit snygga o ångrade mig att jag hade köpt dom andra, men kom på att dom andra kan jag byta o köpte dessa också.. men sen bestämde jag mig för o inte byta dom andra utan behålla dom också :D
Så nu har jag iaf två par som e lagom :D weeii
De var så skoj.. tog först fram et´t pat XL o titade på
( vanliga jeans har jag inte kunnat ha i de förrut ens)
men sen tänkte jag.. äe jag tar ett par M så e dom för små så behöver jag ej köpa dom..
så gick in o provade o dom satt perfekt.. då blev jag ju ännu gladare:D
haha..

Sen gick vi o hämta min mobil o då vart den äntligen klar :) t
yp över två timmar mer än vad dom sa att de skulle ta, mn de gör inget jag fick ju ett par till jeans då o brossan ett par skor o så fick vi ju e trevlig fika med utkik över dom fina killarna :D

Sen åkte vi iaf hem till mamma o pappa o käkat lite med dom o spelade lite yatzy o så..
sne körde jag hem vid tio tiden :) Var en rolig dag igår :)

Nehe nu ska jag se våra bästa år o sen köra ut o käka frukost hos föräldrarna...
Sen åker Emil o David till Skåne o jag o mamma till folksam i Kalmar.. hoppas på o få  veta en ungefärlig summa idag ;)
Ska in på stan idag också o kolla om BH o lite sånt kanske.. vi får se..

Varit inne på min sida inatt igen, utan o ksriva.. vill verkligen ej höra av sig.. suck..
han har tagit bort alla sina göstboksinläggockså..vill han inte minnas hur vi hade de?..
tycker han de e jobbigt o inte ha kontakt med mig, fast han vågar inte höra av sig?
Vet han hur ledsen o arg jag är?
Läst min blogg också på lunar som leder till denna.. har du läst här också??

Nee nu får jag försöka sträcka på ryggen igen o bli ritkigt stark :D
Klart jag kan de :P

Ha en br dag alla..

På återseende!
//TucciT



21.52

Nuuu är jag hemma igen :)
Blev en hel dag i Kalmar.. mkt trevligt :) haha..
Var först på folksam me mamma, sen gick vi o kollade lite affärer o jag shoppade lite...
Två par byxor o ett par skor :) fin fint, allt i vitt :D
De e ju sooooommar :D

Åkte sen o träffade pappa för o käka lite gott på ikea o kika runt där..
Blev lite shoppat där med.. ler..
en sänggavel
ett kuddfördral o ha på sängen
ett överkast
o lite handdukat
:D
Såå nu ska de bli fiint i mitt sovrum.. ler.. tror de kommer bli kanon bra..

Nee de e väl kort om vad som hänt idag.. pallar inte skriva så mkt..

Bror o David har åkt till skåne.. längtar redan till dom komemr hem igen i helgen :D

Kram på er

På återseende!
//TucciT



Kommentarer

Postat av: david

Publicerad 2008-06-24 10:18:50

Ja det var verkligen en härlig dag och även jag hittade ett par jeans :)

Nu är det dags för dig att komma hit så jag får lite frukost är så hungrig ;)



kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2008-06-24 10:38:07

Haha jaa även du hittade ett par jeans.. ler.. aa jag ska strax köra.. bar abortsta tänderna o t apå mig en tröja först :) Kram

Postat av: Ankie

Publicerad 2008-06-24 21:10:43

låter som en rolig dag det där...kul med nya kläder med..kram kram

Postat av: Svar till Ankie

Publicerad 2008-06-24 21:48:30

Joda de var en rolig dag :) ler..

aa kul me nya kläder :) shoppat lite till idag :D kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela