Välkommen!

Kommer aldrig ses igen?

Publicerad 2008-06-15 23:06:06 i Allmänt

15 Juni 2008 - 23.01

Nu sitter man här igen.. som vanligt :P
Hämtat bror på stationen.. för typ en timme sen..
Han ska till oskarshamn imon bitti o opereras.. stackarn.. men han kommer bli så fin så :) Ler.
Fast han är orolog o de förstår jag.. de är man ju inför operation, jag brukar vara ett nervvrak typ..
o han har aldrig varit sövd o aldrig opereats men önskar honom all lycka!!!
Love my brother!!!

Precis hjälpt David o skaffa blogg.. hihi.. ska bli intressant :D

Hmm jag undrar om jag o Rickard nånsin kommer ses igen?
Kommer vi bli vänner?
Eller aa enligt honom e vi typ inte ens ovänner.. men jag ser de inte på samma sätt.. ser de som ett val han gjorde när han bara stack o lämnade mig!
Isätllet för o lösa problemen, som vi dessutom nästan hade innan han sa han skulle dra.. då revs ju allt upp igen.. SMART Rickard!!!!

Ahapp ska väl föröska sova lite om ett tag, sov typ max två timmar i natt.. suck..
o Bror ska med taxi till Oskarshamn sex imon bitti så ska se till så han kommer upp har jag lovat :)
Sen på kvällen blir de jobb jobb o jobb..

Nee vet inte va djag ska skriva mer just nu...

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela