Välkommen!

Ledsen arg o förbannad... på Rickard

Publicerad 2008-06-01 13:14:56 i Allmänt

1 Juni 2008 - 13.07

Ä sååå ledsen.. de finns fna inte..
Han har ljugit mig rakt upp i ansiktet igen...
de där om att känna sig hel med mig.. de kan ajg ju drömma om...
Du säger du inte knullar andra men de är precis exat vad du gör
Jag ör så äcklad..
med henne..
Denna gången trodde jag på dig, började få upp förtroendet lite igen..
men nu e kraschat.. igen..

Usch vilken dag detta blev..
suck..
orkar inte mer..
skulle vilja stämpla ut men ändå inte..

Är väl mest o ta tag i sitt elendiga liv o gå vidare...

Var så glad i förgår o igår för vi ska på bio Rickard o jag den 13.de..
Och gå på studentfest tillsammans till någr ajag känner..
du skulle följa med o vara mitt sällskap...

Men nu när jag vet att du ha skoj me andra så vet jag inte..
vi får se helt enkelt..
 bläää e så äcklad o sur!

Du får leva ditt liv, men fan inte ljuga mig rakt upp i ansiktet, så fan heller.

Jag lär väl vara dum igen o säkert förlåta,
dum som man är när man älskar någon,
men hoppas de är slut på det nu.

Varför ska jag älska nån som ljuger mig rakt uppi ansiktet o säger han älskar mig också fortfarande o känner sig hel med mig..
varför säga så ens?

Aja förlåt nu att dett gick ut över er som läser..
o Rickard om du läser detta lär du ju vara sur sen, men de e ett slag jag får ta,
för varför dölja vem du är????

Usch o fy...
började gråta som fna när jag såg detta...
hon skrev till mig på bilddagboken, hion hade masa bilder på rickard o utsikt från hans fönster o sånt..
jävla skit.

Aja ska väl sluta klaga...

Ha en bra dag alla som läser, öfr min har redan gått rent åt helvete!

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-01 14:20:19

jadå, de ordnar sig nog..de är bara en såkallad vän som jag har upptäckt inte va en vän längre..

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-01 14:36:42

Vad menar du? e han inte din vän längre? e han dum mot dig också? mjo jag e så ledsen o besviken.. men nu jävla ska jag gå vidare

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-01 15:57:23

bah.... palla med sådan svin, hatar folk som är otrogna och håller på, har med varit med om det... finns så många bättre där ute...

Postat av: Svar till Anonym

Publicerad 2008-06-01 15:59:39

Neeej orka med sånna vin jag håller med. visst DENNA GÅNGEN har han inte varit otrogen eftersom vi gjort slut.. men ändå.. man ljuger inte nån rakt upp i ansiktet o säger såna saker.



skulle vara kul om den som skriver anonymt kunde skriva sitt namn istället..

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-01 15:59:59

SÅÅÅÅÅ elakt... en sak om man e öppen me sånt, men LJUGA?...fyfan jag skulle aldrig slösa en sekund till på den fegisen....lite väl mycke ego där o dåligt me självkritik me tanke på eran historia... inte så värst höga krav man har på sig själv om man beter sig så illa.... BLÄÄ..... you deserve more kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-01 16:08:46

Mjo inte fan e de snällt iaf.. jo precis manljuger inte nån rakt upp i ansiktet på de viset de gör man inte. mjo våran historia e ju inte den bästa öndå hade vi de as kalas bra vissa stunder men men.. mjo jag kanske förtjänar mer men känns som jag aldrig kommer hitta nån, dom man tror e dom bästa o snällaste e idioter.. de e ju bevisat nu! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela