Välkommen!

Ledsen igen...

Publicerad 2008-06-03 10:59:43 i Allmänt

3 Maj 2008 - 10.49

Jaha ledsen igen, blir så besviken..
Ni får tycka vad ni vill att min blogg handlar mkt om Rickard o att den är borring, men de e iaf sanningen,
de e såhär mitt liv ser ut..
mitt liv är ett helvete o de e inget jag sticker under stolen med.

Tycker de e så tråkigt med folk som inte kan förstå att man fakiskt kan må skit,
för att man får ta massa skit hela tiden.

Ahapp o de här me kommentarer.. du (Rickard) lovar o kommnetera, lovar o läsa m.m.m.m men aldrig kommer nån kommentar, aldrig hörs de att du läst eller tittat..
du säger nog bara o sen skiter i att istället..
för o göra mig glad lr nåt..
men istället gör du allt tusen ggr värre.

Jag vet ju nu att du kan kommnetera..
inget illa mot dig Victoria nu..
men Rickard.. du läser fan o kommneterar hennes blogg, du visar du bryr dig, varför e de så svårt till mig?
för att du INTE bryr sig eller vad?
Aaa jag blir så förbannat trött på dig.
Jag undrar om du ens läser?!
Borde väl skita i vilket.. för du bryr dig ändå inte.

Känner mig så jävla misslyckad, dum, äcklig, SMUTSIG.. jao  SMUTSIG var de stora ordet,
usch o fy.

Idag kommer väl mormor o morfar iaf, men känns inte så kul de heller,
om dom ska se hur jag mår så kommer väl dom också gå nere i skåne o oroa sig sen.
SUCK

Nu börja jag lipa igen, vad faan ska jag ta mig till?
Hur ska jag ta mig ut ur detta jävla helvete jag lever i?
Va???

Det finns två personer här på internet som verkligen värkar bry sig,
Amanda o Victoria,
Tack för ni visar omtanke.
 Varför ska sånna människor bo på andra sidan jorden typ?
haha

Nehe om ni orkat läsa hit så ska ni nog ha en applod (vettefan hur de stavas)..
men de borde ni få för ni stått ut med mitt gnäll här som jag skriver.
Men jag måste skriva av mig.. känns iaf bättre för stunden då.

Nee får väl gå o lägga mig lr nåt igen,
inte.

På återseende!

//TucciT



11.07

Satt här nyss o kolla igenom lite komentarer jag fått, de e inte allt för många, men de e en del iaf :)
Har fått en från rickard för ett tag sen:
"Förlåt för jag var dum gumman :( gjorde bara fel fel fel å mer fel igår.. förlåt."
Hur många e de som tror han menade de han skrev?
Jag vill tro de, men gör jag de?
Jao jag vet inte..
o med de vill jag säga..
att jag vet inte mkt längre, vem menar de man säger?
 vem menar de inte?
Detta land är fullt av lögner, svikelser o hat.
Varför då?

Joo de e väl som så att mäniskan är ett stort odjur, vem vet,
kanske bättre ovara en hund eller kanske ännu bättre o inte ha ett liv? :O

Jaaa som sagt man vet ingenting o jag e såå himla förvirrad så de finns inte.
Finns inga ord fr hur jag mår lr för vad jag vill o.s.v.
För vill man nåt lr kämpar för nåt så går de inte ändå.
Jag har käpat o kämpat o kämpat för dig, men varje gång de gått två steg frammåt så har de gått nån dag sen har de gått sju steg bakåt med att du sviker.
Så..
varför kämpa för nåt här i livet? Näe de e bra onödigt tycker jag.

Ett steg fram o två bak, så är de med de mesta för mig.
Kolla bara på min förbannade sjukdom..
operationer går bra osv, då komemr jag ett steg längre i mitt sjukdommstadie på att bli ättre,
men sen slutar de ändå med att de backar minst två steg tillbaka från där de var från början.
 Operationerna går bra men dom hjälper inte ett jävla skit.
De e inte skoj och jag lovar er, man orkar inte med detta i längden.
HATA

nee ville bara skriva ner tankarna som helt plötsligtr ploppa upp i min skalle,
iof ploppar de upp sånt här hela tiden men aa.. ändå..

Nehe en duch kanske?

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-03 12:15:45

OJOJOJ va mycke du hade skrivit, har läst allt dock... jag förstår du har svårt o se meningen med o kämpa. men tyvärr vet jag inte något bättre råd än att just, kämpa. Istället försöka vända alla dom här negativa sakerna till..ja inte positivt, men försöka se på något annat sätt... o INTE . varning varning varning! INTE lägga mer energi o kraft på Rickard! det e AJABAJJA!!!... det tar såååå mycket av den kraft du behöver till det här andra du kämpar med

tänker på dig iaf. kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-03 12:19:09

Jaaa de blir en hel del skrivet ibland :) nej jag vet de finns inget annat än o kämpa även om de känns svårt.. neej jag vet jag borde inte lägga mer energi på honom, men ändå gö jag de dum som jag är. men nu har jag ju itkigt kommit underfull med att fler chanser hos mig o min kärlek får han då inte!!!! mjo de tar mkt kraft o jag har väl annat o kämpa på med, men de e inte lätt all gånger. tiden får utvisa vart allt leder. Tack för du tänker på mig, känns skönt.. som du även läste att du o victoria ni visar verkligen at tni bryr er.. TACK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela