Välkommen!

Ligger vaken...

Publicerad 2008-06-17 09:09:02 i Allmänt

17 Juni 2008 - 08.59

Morrn alla glada :)

Ligger här vaken ensam i min säng... Gjort de sen typ halv sju.. går inte att sova..
har så mkt i skallen så vet knappt själv vad man ska koncentrera sig på...
 massa dumma tankar kommer o sätter sig hela tiden... SUCK

Idag vet jag inte vad som händer, kanske ska till bror på sjukhuset o häla på en runda.
Snackade me honom ilite igår kväll o allt hade gått bra, men ont hade han.. Han hade fått drän på båda sidorna... äckligt.. usch.. stackarn..
så får väl se om man åker dit idag, han sa vi inte behöver för de e en bit o köra men jag o mamma vill..
så ska ringa mamma om en timme ungefär så får vi se :)

Aha.. hörde ju inte av mig ngt till RIckard igår eftermiddag/kväll ju...
hörde han av sig då? Näääe juste.. Tack så mkt Rickard.. de visar ju på vad han går för..
Jag tänker inte vara den som alltid hör av mig först.. De han som säger att vi e vänner.. inte jag.. jag är fortfarande sur o jävligt ledsen iaf.. nog om de..
DU VÄLJER HELT SJÄLV RICKARD HUR MKT MAN BETYDER!!!! VISA DET!!!!!

Hmm vad ska man skriva mer då? ... gjorde ju om den där låten igår kväll.. den bara ploppade upp i skallen på mig när jag körde till jobbet.. tycker den blev eätt bra :)..
haha.. eller vad tycker ni? :P

Jobbet annars var soft igår.. jag hade den lätta ensama rundan o de gick så lätt o smidigt :)
nästan för lugnt vart de..
 Men hade en tjej som gick redvid mig första rundan så åkte runt o visade henne lite vart vissa vor som kan vara svåra o hitta till o.s.v.
De gick bra..

Neee fr väl snart gå o äta lite frukost kanske..

Kram Kram

På återseende!!
//TucciT



Ledsen TucciT :'(




10.44

Ringde morsan.. bror kommer hem redan idag :O Fan så snabbt dom skickar hem folk alltså..
men men bara hoppas han klarar vara hemma..
Så han måste åka taxi hit från Oskarshamn sen får an o jag åka ut till mamma..
:)

Blir nog en lugn dag ... Har fruktansvert ont ont ont i skallen... spelar verkligen ingen roll om de e lugnt på jobbet för man mår änd¨piss dagen efter.. hopplöst.. pallar snart inte mer..
:(

nu blev de frukost.. haha.. lite sent med tanke på när jag åt sista gången igår :/
Måste skärpa mig..
Men vägde mig nu.. 2 kilo itll ner :D weeii

Puss på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Tösabiten

Publicerad 2008-06-17 14:31:04

Alltså helt seriöst, släpp honom.. inget att ha. Han har ju en ny med, lr iaf som han träffar va jag hört och ja vet. släpp skiten gå vidare

Postat av: Svar till tösabiten

Publicerad 2008-06-17 15:02:13

Okeey o vem är du? jaså de gör han.. jag vet inte.. vet han ska träffa nån o att han HAR träffat en nån gång

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela