Välkommen!

Många...

Publicerad 2008-06-18 22:47:18 i Allmänt

18 Juni 2008 - 22.41

Många... som hade kommenterat idag :)
skit skoj ju :)
hihi.. o konstigt nog.. den som känner mig absolut minst o sertt mig absolut minst hade rätt.. Marlene :) hehe..
Grattis tjejen.. du gissade precis rätt.. skoj o se vad alla trodde :)
Men aa.. 26 kilo ner nu alltså :D o mer ska de bli :D Kul me så många kommentarer o gissningar :)
fortsätt kommentera :D hihi

Kom precis hem.. vart iväg i Kalmar hela dagen me mamma.. :) trevligt...
Träffade på T.K. på CutyGross.. örjade snacka o bytte nummer.. trevligt trevligt.. var ju klasskamrat me henne för typ jätte många år sen haha.. 2an - 6an :P
Kul o kanske få lite kontakt o så igen.. finns ju en anledning just nu men varför kan jag inte skriva här ännu för vet inte vilka som läser :P haha
Nu blir de snart ut en runda sen blirre nog o sova.. e rätt trött, sover ju inte om nätterna nu igen.. suck..
jobbigt värre..
kanske får gå till läakren med sömnproblwmen igen.. bläää

Imon blirre o träna vid elva.. sen ska jag ut till Caroline o barnen också :D
sååå söta :D hihi..

Nee vetifan vad jag ska skriva.. skriver nog mer imon..
ha de bra alla som läser :)

Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2008-06-18 22:47:57

Hejsan! Ja, mina ex e trevliga alla fall..Alla utom andre. haha..eller ja..de va egentligen inte roligt..

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2008-06-18 22:53:20

Jao min e också trevliga, dom jag har kontakt me.. förrutom Rickard just nu då.. mjo förstår de.. nej de e inge roligt de där me andré.. ber om utrsäkt om du kanske missuppfattade mej? Kram

Postat av: Marre

Publicerad 2008-06-19 08:18:12

Gud vad häftigt att jag hade rätt :D Underbart för dig.

Postat av: Amanda

Publicerad 2008-06-19 09:55:49

26! haha damn... härligt!



ja hade fel:(



haha snyft

Postat av: Svar till Marre

Publicerad 2008-06-19 10:13:20

Aaaa de tyckte jag också att e var ler... haha rickard har väl inte skvallrat? skratt.. näe da : men kul var de... aaa de e underbart men meeeer ska bort

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2008-06-19 10:14:13

Jorrå de e härligt :)

jap tyvärr tjejen du hade fel.. myyyyycket fel tillo med :O hehe

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela