Välkommen!

Midsommar med skratt o tårar...

Publicerad 2008-06-21 14:40:05 i Allmänt

21 Juni 2008 - 14.27

Jaha då var misommarafton över då iaf..
Började med att jag var ute hos föräldrarna.. fick ju sova här eftersom jg mådde så jävla dåligt dagen innan.
Suck.
Sen skulle dom in te stan o köpa blommor så jag körde hem o fixade till mig lite så gott som de gick med uppsvullna ögon.
Sen bar de av till ett par bekanta till familjen där de blev sillbord med massa gott, får ju dock inte i mig nån mat nu nästan men de e ju en annan historia det.
Senare så bar de av till Boda.. Till Calle o co.. Spelade lite Wii och sälskapsspel.. fick dock gå o lämna David själv på vårt lag eftersom jag var tvungen o åka hem o sova så jag orkade jobba idag.
Blev mycket tårar o lite skratt igår, men lite skratt blev de sina stunder iaf.
Man har ju inte hut mkt tårar som helst..

Haha gårdagens kommentar igår.. David o jag sitter o fortsätter skämta om att vi ska ha barn tillsammans..
David säger något i stil med: Aaa då ska vi har barn..
vilkket gör att Calle lägger in: "aaa men de kan lika väl vara jag som är pappan"
 hahaha han e allt lite rolig den där Calle ibland :P
De blev iaf ett gott skratt av mig o David efter den kommentaren :)
haha sen satt dom o pressa mig på vem jag helst ville ha barn med o vem som såg bäst ut..haha vad ska man säga som svar på de liksom? skratt..

Vaknade idag på morronen vid halv sex av att jag låg o grät massa, så gfick upp o gjorde mig iordning lite för att sedan åka till jobb.. gråt gråt gråt o musik sen var jag framme på jobbet till slut..
Luuugn dag har de varit, mkt skönt men inte lika skönt o börja gråta när man går ut från en pensionär o sen torka tårarna o gå in till nästa.. men de gick.. jag har tagit mig igenom dagen :D

Nu sitter jag ute hos föräldrarna igen :D
(pallar ej sitta ensam)..
Har precis spelat lite Yatzy med David :D hihi..
Vet dock inte vem som vann??


Vi ska väl grilla lite sen o sen blir de lugnt ikväll.
Brossan o David ska på bio.. men jag orkar ej hänga med.. dom ska se den filmen Rickard o jag skulle sett förra helgen när han bara stack...
 så hur kul e de o sitta där o tänka på att man skulle suttit där förra helgen me honom...
näe tack.. då stannar jag hemma.

Undra om man ska gå ut o ta sig ett bloss med mamma o pappa där ute lite o klappa fiskarna ;) hihi...
Måste verkligen sluta röka igen.. fy fy fy fy Therese som tog de till tröst.. bläää på mig själv..

Nee ska nog ta o gå o kolla vad brossan o David gör o sen gå ut..

Kram på er

På återseende!

//TucciT

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-21 14:49:17

haha vad roligt det där med "barn" va igår. Skrattade så gott när jag läste det. Men nu vill jag veta vem du vill ha som pappa till ditt barn...jag eller kalle???!

jag vann så du vet...kanske att du vinner nästa. och nej det blir inget mer bloss ;)



Ska vi spela?



kram david

Postat av: Emil Adén

Publicerad 2008-06-21 15:01:23

Du ska bara ta ett djupt andetag! Tänka på något som inte rör det som hänt och bara se framåt! Snart kommer du till Sthlm och hälsar på och då ska vi på gröna lund och massa annat skoj. Det enda du måste sluta med tills dess är att röka, för annars får du fan springa mycket. Bor på 3e våningen utan hiss och jag lovar på heder och samvete att du inte får röka på balkongen!

Kram och försök ha skoj nu! ;)

Postat av: Svar till David (anonym)

Publicerad 2008-06-21 15:38:23

haha aa visst var de skoj :) lermen du kan ju inte kommentera med anonym ju ;) haha.. hmm jag vet inte vem jag ska välja mellan dig o kalle ;O hahaha.. Jadu jag har vunnit yatzy nu ju :D Kram

Postat av: Svar till Emil

Publicerad 2008-06-21 15:39:51

Joo jag förösker att göra så.. men inte lätt alla gånger, men de går bättre o bättre iaf

Mjo men har nog slutat då.. jooo Fredrik får låna din balkong då får jag de också Kram brossa. längtar till jag kommer till Sthlm o göra massa skoj

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-06-22 09:24:03

Hej. Det låter hårt vännen. Men kämpa på så kommer det blir ljusare, det blir det alltid. Det blir bättre sen när du får perspektiv på allt som hänt och ser klarare. Då kommer det kännas mycket bättre. Eller så finns det alltid ett superknep, skaffa dig en rebound som behandlar dig som den prinsessa man förtjänar att bli behandlad som :)



Jag har en utmaning till dig på min blogg också :9 Kram

Postat av: Svar till Marlene

Publicerad 2008-06-22 09:59:55

Tack för att du kommenterar min blogg :)

Jag kämpar på så gott jag kan o de går iaf bättre.. inte hört av mig till honom på två dygn.. jag tänker inte bli sårad mer o jag tänker li stark... aa haha när man hittar en så hittar man en.. men jag tänker inte stressa .. som vissa andra verkar göra.. Me ha de så bra.. ska fixa utmaningen :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela